استاندار اردبیل گفت : انتخاب فرماندار زن در استان اردبیل در دست بررسی است.

انتخاب فرماندار زن در‌ اردبیل در دست بررسی ‌است

به گزارش ایسنا، مجید خدابخش استاندار اردبیل در جمع خبرنگاران ضمن تائید خبر استعفای فرماندار پارس آباد برای نامزدی در مجلس شورای اسلامی، گفت‌: تا تعیین فردی جدید برای سمت فرمانداری پارس آباد، نصیری همچنان در فرمانداری پارس آباد انجام وظیفه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وقتی یک فرماندار از سیستم خارج می‌شود، سعی می‌کنیم در داخل استان جا به جایی‌هایی انجام دهیم، افزود : سعی می‌کنیم خارج از فرمانداران موجود استان، فردی را به فرمانداری پارس آباد انتخاب کنیم و اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم، جا به جایی‌هایی در استان انجام خواهیم داد.

‌خدابخش در خصوص حرف و حدیث‌هایی در خصوص انتخاب موسوی به عنوان فرماندار نمین، نیز گفت‌: ماریا موسوی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز یکی از گزینه‌های فرمانداری برای یکی از شهرستان‌های استان است که این موضوع فعلا در دست بررسی است.

استاندار اردبیل با اشاره به جذب استخدامی‌های ادارات استان گفت : برخی ادارات از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی دو سال قبل هنگام استخدام بیش از تعداد چارت خالی، اعلام نیاز کرده‌اند، ولی با این حال ما در تلاش هستیم مشکل این افراد را که حدود 100 نفر در استان هستند، حل شود.

استاندار اردبیل در پاسخ به ابهامات موجود در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای احداث دهکده فرآورده‌های انرژی ساوالان نیز گفت‌:‌ ‌ زمین واگذار شده به این دهکده براساس بررسی‌های انجام شده، بصورت قانونی ارائه شده و منابع طبیعی مکلف است حق و حقوق اهالی روستای تازه‌کند شریف‌آباد را به صورت قانونی ارائه دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.