رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت : بر اثر بارش باران ،محورهای شهرکرد - بروجن به خوزستان ، شهرکرد - کوهرنگ ، فارسان ، بن و گردنه های چری و شاه منصوری لغزنده است.

بارش باران محورهای چهار محال و بختیاری را لغزنده کرد

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ حمزه رفیعی، روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، به رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، توصیه کرد با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی ، سرعت مجاز و توجه به جلو از هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

وی، با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان وسایل نقلیه اعم از سواری، مسافربری و باربری گفت:رانندگان باید با توجه به لغزنده بودن جاده و قرار داشتن در سر پیچ ها، سربالایی ها، سرازیری ها، تونل ها و در محور هایی که عرض کمی دارند، سرعت مطمئن را رعایت کنند تا در صورت مواجهه با شرایط نامناسب قادر به کنترل وسایل نقلیه خود باشند.

وی، به رانندگان توصیه کرد:رانندگان در هوای بارانی در جاده های دو طرفه از سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

براساس گزارش هواشناسی چهارمحال و بختیاری،بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه ناپایدار در سطح منطقه تا روز شنبه می باشد ،در این مدت به تناوب افزایش ابر، وزش بادنسبتا شدید در برخی نقاط همراه با گرد و خاک ، بارش های رگباری گاهی توام با رعدوبرق وروز شنبه درمناطق مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

این گزارش حاکیست ،همچنین دمای هوا در روز شنبه و صبح یک شنبه کاهش می یابد.

چهارمحال و بختیاری با استانهای خوزستان و اصفهان از طریق جاده های مواصلاتی، هم مرز است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.