قدس انلاین_مصطفی لعل شاطری:همایش ملی خانواده و تربیت جنسی توسط دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری 16 اردیبهشت برگزار می‌شود.

همایش ملی خانواده و تربیت جنسی در مشهد برگزار می شود

به گزارش قدس انلاین، دکتر صادق زاده طباطبایی، دبیر همایش به خبرنگار ما گفت: با وجودیکه تا کنون هشت دوره همایش اشراق و اندیشه مطهر در قالب هم اندیشی در دانشکده شهید مطهری دانشگاه فردوسی برگزار شده است , اما امسال برگزاری آن به صورت همایشی ملی انجام میشود.

وی اظهار داشت: از تابستان 1393 برنامه های اولیه و هماهنگی های لازم به عمل آمد و از 20 آبان فراخوان پذیرش مقالات اعلام شد.

وی افزود: تا پایان اسفند ماه 200 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال گردید که از میان آن ها پس از داوری های انجام گرفته 90 مقاله مورد تایید قرار گرفت و از میان آن ها 30 مقاله در قالب پوستر و 20 مقاله به عنوان انتشار در مجموعه مقالات پذیرش گردید.

دکتر صادق زاده طباطبایی، بررسی چالش‌ها و خلأهای نظری درحوزه خانواده و تربیت جنسی، تدوین الگوی جامع دینی در تربیت جنسی، ایجادگفتمان ملی در زمینه ضرورت ها و بایسته‌های پژوهشی درتربیت جنسی، ایجاد زمینه مطالعات تطبیقی و تبیین تمایز و برتری آموزه‌های دینی نسبت به دیدگاه‌های غیردینی و تولید محصول، فناوری و مدل‌های عملیاتی در حوزه خانواده و تربیت جنسی را از دیگر اهداف برگزاری این همایش برشمرد.

وی درباره برنامه این همایش یک روزه در صبح و عصر عنوان داشت: در پنل صبح این همایش سخنرانان اصلی دکتر عیسی مراد، مدیر کل مشاوره تحصیلی و آموزش تربیتی وزارت آموزش و پرورش، دکتر سرمهینی فراهانی، عضو هیات علمی و معاون فرهنگی دانشگاه شاهد تهران، دکتر بستان، مدیر گروه علوم اجتماعی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم می باشند.

وی علاوه بر این یادآور شد: در پنل عصر، برنامه ی ویژه ای برای اساتید و میهمانان مدعو در نظر گرفته شده است که طی آن به رصد آسیب ها و تهدیدات جنسی در ایران پرداخته خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.