قدس آنلاین: فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از برگزاری یادواره سرداران شهید کلاهدوزان و خلیفه سلطانی با حضور سردار سرلشکر رحیم صفوی در در خیمه گلستان شهدای اصفهان خبر داد.

برگزاری یادواره 2 سردار شهید در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی در نشست خبری ستاد یادواره سرداران شهید خلیفه سلطانی و کلاهدوزان افزود: یادواره سرداران شهید خلیفه سلطانی و کلاهدوزان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگ مردان خطه اصفهان و تجلیل از رشادت‌های آنها چه در دوران انقلاب اسلامی و چه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، در روز ۱۷ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌گردد.
وی سخنران این یادواره را «سردار سرلشکر رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اعلام کرد و گفت:  سردار شهید حبیب‌اله خلیفه سلطانی قبل از پیروزی انقلاب، تحصیلات دانشگاهی خود در رشته مهندسی به اتمام رساند و یکی از مبارزان فعال و انقلابی اصفهان در مبارزه با رژیم ستمشاهی بودند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: شهید خلیفه سلطانی فرماندهی سپاه منطقه ۷ در کرمانشاه که شامل استان‌های کرمانشاه، همدان و ایلام بود، را برعهده داشت و در تشکیل سپاه در این مناطق و یگان‌های رزم در آن، تلاش بی شائبه ای نمود.
وی همچنین در ادامه به معرفی سردار شهید کلاهدوزان پرداخت و با بیان این‌که ایشان قبل از انقلاب معلم بودند، خاطرنشان کرد: سردار شهید کلاهدوزان نیز فرماندهی سپاه در منطقه ۹ شامل استان‌های فارس، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان بود، را بر عهده و در تشکیل سپاه در این مناطق نقش ویژه‌ای داشته است.
به گفته وی، سرداران شهید کلاهدوزان و خلیفه سلطانی هر دو جزء بنیانگذاران سپاه در استان اصفهان و به نوعی پیشکسوت محسوب می‌شوند.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این‌که بیش از ۳۰ سال از شهادت این دو سردار می‌گذرد، عنوان کرد: در راستای گرامیداشت و تجلیل از مقام شامخ این دو سردار ستادی در سپاه اصفهان تشکیل گردید که در نهایت تصمیم بر برگزاری یادواره‌ای به منظور معرفی شخصیت آنها شد.
سلیمانی در ادامه از تهیه و تولید مستند دو قسمتی در صدا وسیمای اصفهان و به منظور معرفی سرداران شهید خلیفه سلطانی و کلاهدوزان خبر داد.
وی همچنین افزود: در راستای معرفی زندگی این دو سردار شهید نیز، تالیف و تدوین کتبی توسط تعدادی از نویسندگان در دست اقدام است که به زودی منتشر و راهی بازار کتاب می‌شود.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.