هاشم رسایی فر: وزیر ورزش و جوانان در سفر به مشهد مقدس از مراحل آماده سازی ورزشگاه امام رضا(ع) در مجموعه ورزشی مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی دیدن کرد. 

 گودرزی: ورزشگاه امام رضا(ع) می‌تواند برای ما  الگو باشد

محمود گودرزی که به عنوان شخص اول ورزش کشورمان، تمام ریز و درشت مسایل ورزش زیر نظرش می گذرد، در همان بدو ورود از مراحل آماده سازی ورزشگاه امام رضا(ع) و نحوه اجرای پروژه ابراز تعجب کرد و وجود این چنین ورزشگاهی را برای ورزش کشور و مشهد نعمتی بزرگ توصیف کرد.

وزیر ورزش و جوانان حتی بعد از توضیحاتی که حسین یوسفی، مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس از نحوه اجرا و آماده سازی این ورزشگاه ارایه کرد و ابراز علاقه خود را به الگو برداری از نحوه اجرای این پروژه به وضوح نشان داد و حتی به کوروش صبوریان، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی مأموریت داد تا با رایزنی با مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی، گزارشی از مراحل ساخت و آماده سازی ورزشگاه امام رضا(ع) آماده کند و آن را در اختیار وزرات ورزش و جوانان قرار دهد.

محمود گودرزی که گویا مسقف کردن ورزشگاه امام رضا(ع) چشمش را گرفته بود، همچنین پرسشهایی از چگونگی اجرای سقف ورزشگاه مطرح کرد و اجرای سازه مسقف برای ورزشگاه آزادی تهران همان‌جا از نظرش گذشت و عنوان کرد در صورتی که به لحاظ مهندسی، ورزشگاه، آزادی توانایی اجرای این سازه را داشته باشد، بد نیست برای ارتقای سطح این ورزشگاه سازه ای نظیر سازه سقف ورزشگاه امام رضا(ع) برای ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی اجرایی شود.

وی همچنین ورزشگاه امام رضا(ع) را
 مجهز ترین ورزشگاه کشور دانست و اظهار داشت: یکی از بزرگترین و کاملترین و البته با کیفیت ترین مجتمعهای ورزشی با همت آستان قدس رضوی در این مکان احداث شده است که جا دارد از این بابت از مسؤولان آستان قدس رضوی تشکر و قدردانی نمایم. جای خالی چنین فضایی در مشهد حس می‌شد که با سرمایه‌گذاری‌ عظیم، این اتفاق رقم خورد و امیدواریم که این برکات شامل حال دیگر بخشهای استان نیز بشود و بتوانیم از این نوع تأسیسات فاخر و ارزشمند در مکانهای دیگر نیز استفاده شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه اظهارداشت: قطعاً توان دولت این‌قدر نیست که بتواند این چنین تأسیسات با کیفیت و به روزی را برای ورزش ایجاد کند و به نظر می‌ رسد کمکهای خوبی به توسعه زیر ساختها شده است و با این امکانات، سرانه خراسان رضوی بالاتر از حد پیش‌بینی شده در برنامه چهارم خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: موضوع بسیار مهم و مطلوبی که در مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی وجود دارد، تفکیک بخشهای ویژه برای بانوان بوده که این امر به توسعه فرهنگ ورزش و نفوذ آن در فعالیتهای ورزشی  کمک می‌کند.

    یوسفی: ورزشگاه امام رضا(ع) نیمه دوم امسال افتتاح می‌شود

حسین يوسفي در حاشيه بازديد وزير ورزش و جوانان از امكانات تربيت‌بدني آستان‌قدس رضوي و نيز بازديد از ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: فرصتی پیش آمد تا دولتمردان از نزديك از امكانات ورزشی آستان قدس رضوي ديدن كنند و با فعاليتهاي آن آشنا شوند که البته تمامی زیر ساختهای این مجموعه مورد توجه شخص وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت و در خواست تبادل تجربیات ساخت این مجموعه با تربیت بدنی آستان قدس رضوی را داشتند و از اینکه این چنین فرصتی برای ورزش مشهد و استان به وجود آمده است، ابراز خوشحالی و رضایت کردند.

وي در خصوص زمان افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) ادامه داد: به اميد خدا در سال 94 اين پروژه به بهره‌برداري خواهد رسيد. در حال حاضر در مراحل پاياني ساخت مجموعه هستيم، زمين آماده كاشت چمن است، تكليف پيست تارتان مشخص شده و صندلي‌ها نيز آماده نصب هستند و چادر سقف ورزشگاه نيز در حال اجراست.

يوسفي تصريح كرد: ورزشگاه امام رضا(ع) نيمه دوم سال 94 قطعاً به بهره‌برداري مي‌رسد و براي تمام كساني كه درخواست استفاده از اين شرايط را دارند، مهيا مي‌شود.

مديرعامل تربيت‌بدني آستان قدس رضوي تأكيد كرد: در قراردادهاي منعقد شده شرايط هم از نگاه فرهنگي و هم تعلق به امام رضا(ع) در نظر گرفته می‌شود و سپس اين مجموعه در اختيار همه ورزشدوستان قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نقدی IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    4 1
    محمود جان شما همون نقش جهانو تکمیل کن؛ باقی طلبت...!!!