قدس آنلاین:علی اکبر پرویزی گفت: خراسان شمالی برای طرح های نیمه تمام خود با مشکل اعتباری روبرو است بطوری که نمی تواند برای تکمیل طرح های ملی اعتباری را هزینه کند

هیچ اعتباری در بخش استانی برای طرح های ملی هزینه نمی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، پرویزی در دیدار با معاون فرهنگی ،آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: در استان خراسان شمالی بخشی از طرح های ورزشی از محل اعتبارات ملی بصورت نیمه تمام باقی مانده که اعتبار تکمیل آن با بودجه های استانی قابل اجرا نیست.

وی گفت: این استان همچنین در بخش نیروهای چارت سازمانی نیز با مشکل مواجه است که نسبت به استان های هم تراز قابل مقایسه نیست.

پرویزی ابراز امیدواری کرد با پیگیری نمایندگان مجلس و حمایت وزارت ورزش و جوانان این استان به استاندرادهای لازم در زیرساخت های ورزشی و نیروی انسانی برسد.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی،آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار گفت : اولویت اصلی وزارت ورزش و جوانان در بخش عمرانی تکمیل طرح های آماده بهره برداری است.

وی گفت: تلاش ما در وزارت ورزش و جوانان حل مشکلات اعتباری است که این تلاش بدون حمایت مجلس شواری اسلامی میسر نخواهد بود.

احمدی ابراز امیدواری کرد: برای طرح های استانی با همکاری استانداری و همچنین حمایت وزارت ورزش و جوانان در بخش اعتباری مشکلات این استان در آینده ای نزدیک حل خواهد شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.