وی با بیان اینکه در این راستا باید همانطور که نظام سلامت در حال تحول است و دوره گذار را پشت سر میگذارد، یک همگرایی ایجاد کنیم، گفت: مطابق تاکید مقام معظم رهبری، همه کارگزاران سلامت امروز نیازمند همدلی و همزبانی بیشتر هستند تا مردم بتوانند حلاوت اتفاقات بزرگی که در این حوزه افتاده است را بچشند.
رییس سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: این حلاوت میتواند برای مردم ماندگار باشد. باید بدون هرگونه صفبندی اولویت اول را رضایتمندی مردم و ارائهکنندگان خدمات در حوزه سلامت قرار بدهیم.
کبیر در ادامه با اشاره به اینکه سازمانهای بیمهگر از جمله سازمان بیمه سلامت میتواند با حاکمیت اطلاعات و استقرار نظام ثبت گزارشدهی دیدهبانی درست را برای نظام سلامت به ارمغان بیاورد، گفت: امید است دولت با اعتماد بیشتر با حوزه رفاه و سلامت رضایتمندی بیشتر مردم را فراهم کند. همچنین به دنبال آن هستیم مردم را قادر کنیم تا بتوانند دانش لازم را برای آگاهی از حقوق خود پیدا کنند.
نظر شما