قدس آنلاین – ایلام: معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در شهریورماه سال جاری شبکه فاضلاب شهر سرابله (مرکز شهرستان چرداول) افتتاح و به بهره برداری می رسد.

افتتاح شبکه فاضلاب شهر سرابله در شهریورماه جاری

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، شاپور پولادی در جریان بازدید از پروژه فاضلاب شهر سرابله با حضور فرماندار شهرستان چرداول و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان با بیان اینکه پروژه احداث شبکه فاضلاب شهری شهر سرابله در زمینی به مساحت 60 هزار مترمربع در حال اجراست، اظهارداشت: اعتبار این طرح 54 میلیارد ريال بوده و در حال حاضر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه روند اجرای این طرح زیربنایی با تزریق اعتبارات مناسب در دولت تدبیر و امید، جان تازه ای به خود گرفته و روند مناسب تکمیل آن رضایت مردم را در پی داشته است، افزود: پروژه فاضلاب شهر سرابله پنجمین فاضلاب شهری در سطح استان ایلام است که با تکمیل و بهره برداری از آن، شهروندان از خدمات شرکت آبفاش پیش از پیش بهره مند خواهند شد.

گفتنی است شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری شمال شرق ایلام قرار دارد و در مسیر راه بین المللی کرمانشاه – ایلام – کربلا قرار گرفته و استعدادهای بالقوه فراوانی جهت توسعه و پیشرفت را دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.