رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که با برقراری ارتباط دوستی با دختران اقدام به تهیه تصاویر زننده از آنان و انتشار آن در فضای مجازی می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری منتشرکننده تصاویر خصوصی دختران در اینترنت
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ محمد قاسملو در جمع خبرنگاران اظهارکرد: چندی پیش یکی از شهروندان با در دست داشتن شکواییه‌ای اعلام کرد فردی در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویری زننده و مبتذل از دخترش کرده است، لذا مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی تشریح‌کرد: پس از جمع‌آوری مستندات، فردی که اقدام به انتشار تصاویر دختر شاکی کرده بود، شناسایی و به محل پلیس فتا منتقل شد.

این مقام انتظامی افرود: متهم در ابتدا منکر قضیه شد و اعلام کرد شاکی و دخترش را نمی‌شناسد اما پس از مشاهده‌ی مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اعلام کرد چندی پیش با این دختر آشنا شده‌ام و با وی مدتی دوست بودم لذا در موقعیتی که مناسب دیدم از وی چندین مورد عکس‌های بسیار زننده تهیه کردم تا بتوانم از وی سوءاستفاده کنم، لذا پرونده مربوطه جهت سیر مراحل قضایی به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتای استان با بیان اینکه ما به همه شهروندان توصیه می‌کنیم براحتی به هر کسی اطمینان و اعتماد نکنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این پرونده تصاویر بسیار زننده‌ای از این دختر در فضای مجازی منتشر شده که ضربه روحی بسیار بزرگی به خانواده و خود وی وارد کرده، پس به راحتی نباید به هر کسی نه در فضای مجازی و نه در فضای حقیقی اعتماد کرد چرا که با سوءاستفاده از اعتماد ما به دیگران ممکن است در چنین دام‌هایی گرفتار شویم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیبل IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    دختری که به راحتی عکس وهمه چیزشو به یک پسر میده -باید همه بشناسن و حتی تنبیه شود تا بازدارنئگی آن قابل لمس باشد . اینقدر الداز دخترا که بعدا باید مادر شوند وتربیت یاد بدهند حمایت نکنید که فردا قاتلان شوهرانشان میشوند . دختر پاک نباید اسیر شیطان شود و به هر هرزه ای رابطه برفرار کند و عکس خصوصی بدهد