یک کارشناس سازمان هواشناسی از گرمای ۳۱ درجه‌ای تهران در چهارشنبه خبر داد و گفت: طی ۳ روز آینده هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد.

هوای تهران در چهارشنبه تا ۳۱ درجه داغ می‌شود

امین‌حسین نقشینه در گفت‌و‌گو باتسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: در 3 روز آینده آسمان تهران آفتابی و صاف گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در 3 روز آینده هوای تهران در شرایط سالم است، گفت‌: روند افزایش دما در تهران و کل کشور تا روز‌های آینده رخ خواهد داد که بیشینه دمای امروز تهران به 28، فردا 29 و چهارشنبه به 31 درجه سانتی‌گراد می‌رسد البته برای پنج‌شنبه بیشنیه دما به 30 و جمعه 29 درجه سانتی‌‌گراد خواهد شد ولی به طور کلی هوای تهران گرم‌تر می‌شود.

** امروز؛ کاهش 5 درجه‌ای دما در سواحل شمال/ فردا؛ افزایش 5 درجه‌ای دما در سواحل شمال

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که تا پایان هفته هیچ‌ بارندگی در تهران نداریم، افزود: امروز برای سواحل شمال افزایش ابر و کاهش 5 درجه‌ای دما خواهیم داشت که به همین میزان برای فردا در سواحل شمال و حاشیه‌های دریای خزر افزایش دما داریم.

نقشینه با اشاره به این‌که امروز برای استان گیلان افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم داشت، گفت: از بعدازظهر امروز برای مازندران و گلستان و همچنین خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

**گرم‌ترین؛ اهواز، بندرعباس و گرگان/ سردترین؛ شهرکرد

وی با اشاره به این‌که فردا برای سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی افزایش ابر داریم، اظهار داشت: رگبار باران چهارشنبه برای شمال غرب پیش‌بینی شده است و همچنین امروز بعدازظهر برای نیمه شرقی خیلج فارس وزش باد شدید خواهیم داشت که این امر منجر به متلاطم شدن خلیج فارس می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که امروز برای هرمزگان باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است، افزود: روز گذشته اهواز با 39، بندرعباس، 38 و گرگان با 36 درجه گرم‌ترین نقطه کشور محسوب می‌شود و شهرکرد با دمای 2 درجه زیر صفر در صبح امروز به عنوان سردترین نقطه است.

نقشینه بیان کرد: روز گذشته ایستگاه‌های هوایی دلگان، نیک‌شهر و بندرلنگه به ترتیب با دمای 43، 46 و 45 درجه‌ سانتی‌گراد گرم بوده است.

 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.