قدس آنلاین -ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تعامل ناجا و شهرداری موجب تحقق انضباط اجتماعی می شود.

تعامل ناجا و شهرداری موجب تحقق انضباط اجتماعي مي‌شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار علی دولتی در نشست با شهردار ايلام با بیان اینکه نشاط اجتماعي بر کاهش آسيب هاي اجتماعي تاثير مستقيم دارد، اظهارداشت:  شهرداري و نيروي انتظامي در ارتباط مستقيم با شهروندان هستند و بيشترين مراجعات مردمي را دارند و هماهنگي و همكاري اين دو نهاد در جلب رضايت شهروندان بسيار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همان‌طور که ناجا متولي نظم و امنيت در جامعه است، شهرداري نيز با انجام اقدامات مربوط به زيباسازي شهر نقش مهمي در روحيه و روان شهروندان ايفا مي‌‌کند، افزود: زیبا سازی شهر، روحيه بشاش و بانشاط در شهروندان ايجاد خواهد کرد و اين موضوع مي‌تواند در کاهش بزه و ناهنجاري‌هاي اجتماعي مؤثر واقع شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تعامل و همکاري ناجا با شهرداري در سال جاری را موجب امنیت پایدار در استان دانست و خاطرنشان ساخت: بايد به دور از جزئي نگري و بخشي نگري، مسائل و مشکلات موجود از جمله نحوه رانندگي و فرهنگ ترافيک را با نگاه منتقدانه مورد آسيب شناسي و دلايل و عوامل آن را مورد ريشه يابي قرار دهيم.

شهردار ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه جلب اعتماد مردم مهمترين دغدغه شهرداري و پليس است، گفت: امروز انتظارات مردم از سازمان هاي خدمات رسان در حال افزايش است و نهادهايي چون پليس و شهرداري که بيشترين خدمات دهي به مردم را بر دوش دارند از اين قاعده مستثني نيستند.

یزدان قبادیان با ابراز امیدواری در ایجاد شهری پرنشاط با همکاری دستگاه های مختلف، اظهارداشت: امیدواریم در سال جاری، در سايه همراهي و تعامل مناسب پليس و شهرداري رضايت مردم را به صورت کامل به دست آوریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.