قدس آنلاین - ایلام: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: میزان مصرف آب در روستاهای استان ایلام بیشتر از استاندارد است.

میزان مصرف آب در روستاهای استان  ایلام بیشتر از استاندارد است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، نوراله تیموری با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام 4 و نیم میلیارد ريال از مشترکان طلب دارد، اظهارداشت: یک هزار و 400 کیلومتر خط انتقال و یک هزار و 285 کیلومتر شبکه توزیع آبرسانی روستایی در استان وجود دارد و بیش از 9 تانکر برای آبرسانی سیار به 40 روستا در سطح استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه هزینه تمام شده تولید و انتقال هر متر مکعب آب برای شرکت آبفار 13 هزار ریال است، افزود: این شرکت از مشترکان تنها 900 ریال هزینه بابت هر مترمکعب آب دریافت می کند که به عبارتی نزدیک به 70 درصد قیمت تمام شده آب مشترکان را دولت پرداخت می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام میزان درآمد ماهانه این شرکت را در حوزه مشترکان 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از مهمترین مشکلات حوزه آب روستایی استان، کاهش بارندگی و استفاده از آب آشامیدنی برای مصارف کشاورزی و دامپروری است و این موضوع همواره یکی از مشکلاتی است که مانع خدمات رسانی بهتر به روستاییان می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.