نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 300 هزار میلیارد تومان هزینه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دولتی نیاز است که بودجه‌های دولتی جوابگوی این هزینه‌ها نیست.

بودجه‌های دولتی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دولتی کافی نیست
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر، محمدرضا باهنر در همایش خیرین مدرسه ساز ومدرسه یار کرمانی مقیم تهران و خارج از کشور در اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: نقش خیرین مدرسه‌ساز در توسعه فضای‌های آموزشی کشور موثر بوده و خواهد بود.

باهنر از تأسیس انجمن توسعه استان کرمان با حضور همه گروه‌های سیاسی خبر داد گفت: برگزاری این همایش می‌تواند افتخارات بزرگ فرهنگی را در آموزش و پرورش استان ایجاد کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش موثر خیران در تأمین رفاه عمومی مردم تصریح کرد: اهداء یک میلیارد تومان توسط یک خیر می تواند مطلوبیت اقتصادی بیش از 100 خانواده را تضمین کند.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور وضعیت آرمانی نیست گفت: بیش از 300 هزار میلیارد تومان هزینه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دولتی نیاز است که بودجه‌های دولتی جوابگوی این هزینه‌ها نیست.

باهنر افزود: دولت این اختیار را دارد که هر یک از این پروژه‌های نیمه کاره را به بخش خصوصی واگذار کند و این بخش بعد از بهره‌برداری کمک‌رسان دولت باشد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کارهای بزرگی در کرمان انجام شده و همواره رشد استان از رشد کشور بیشتر بوده اما شهر کرمان ده بزرگی است که نیاز به بازسازی عمرانی دارد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.