قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با مروری بر صفحات اول امروز روزنامه ها.

از "طغیان بنزین" و "خائن خطاب شدن ظریف" تا " الهلال مثل بید می لرزد"

روزنامه "قدس" در تیتر یک خود نوشت: "رئیس جمهور با اشاره به محدودیت های پدید آمده، از سوی 1+5 و شورای امنیت برای ایران: باید سرزمین اقتصادی و علمی مان را از اشغال آزاد کنیم."

دو روزنامه "همبستگی" و " آرمان امروز" هم در تیتری مشابه نوشتند: "باید خرمشهر نفتمان را آزاد کنیم"

تیتر دیگر روزنامه ها در این خصوص به این شرح می باشد:

جوان: "باید خرمشهر اقتصادی را از اشغال دشمن آزاد کنیم"

ایران: "حماسه سوم خرداد را تداوم می بخشیم"

کار و کارگر: "سوم خرداد مظهر استفامت ملت ایران و تبلور پیروزی حق بر باطل است"

حُسبان: "می خواهیم با ابزار دیپلماسی سرزمین اقتصادمان را آزاد کنیم"

همکاری ملی: "سرزمین اقتصادی ما در اشغال 1+5 و شورای امنیت است"

اسرار: "امروز نفت ما در اشغال شورای امنیت و 1+5 است"

رسالت: "اراده ملی ما آزاد کردن خرمشهرهای جدید است"

اطلاعات: "اراده ملی ایرانیان، آزاد کردن خرمشهرهای جدید است"

***

بنزین طغیان کرد

روزنامه "قدس" با بیان اینکه "سهمیه های 700تومانی تا پایان شهریور اعتبار دارد"، تیتر زد: "بنزین 1000تومان شد"

روزنامه "وطن امروز" نیز با بیان اینکه "پس از چند روز بلاتکلیفی و سرگردانی مردم و جایگاهداران، خیال همه را راحت کردند" در تیتر یک خود نوشت: "دولت بنزین را آزاد کرد"

روزنامه "رویش ملّت" نیز با بیان اینکه "هیچ تدبیری در کار نبود" در تیتر یک خود از "سرگردانی مردم در ماجرای قطع ناگهانی بنزین یارانه ای" می نویسد.

روزنامه "همدلی" از افزایش قیمت بنزین با عنوان "آغاز خاموش فاز سوم هدفمندی یارانه ها" یاد می کند.

تیتر چند روزنامه دیگر در این خصوص به این شرح است:

قانون: "بنزین طغیان کرد"

وطن امروز: "بنزین تک نرخی شد"

آفتاب یزد: "بنزین 700 تومانی فعلا سوخت نمی شود"

اعتماد: "بنزین آزاد شد"

***

داعش همین نزدیکی است

روزنامه "قدس" از قول "امیر پوردستان" می نویسد: "برای مقابله با داعش تا 40کیلومتری خاک عراق وارد شدیم"

روزنامه "وطن امروز" نیز در این خصوص نوشت: "امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در صحن علنی مجلس مطرح کرد: زاغه مهمات داعش در مرز ایران"

روزنامه "اطلاعات" نیز از قول "سردار سلیمانی" می نویسد: "مقابله با بلای داعش عین منافع ملی است"

روزنامه "روزان" نیز در همین راستا تیتر زد: "داعش همین نزدیکی است"

روزنامه "جوان" در تیتر یک خود نوشت: "نصرالله: الانبار و موصل با امریکا آزاد نمی شود"؛ این روزنامه از قول "سردار سلیمانی" نیز می نویسد: "هیچ غلطی در عراق انجام ندادی آقای اوباما!"

این روزنامه همچنین از "سناریوی جنگ نیابتی داعش در مرزهای افغانستان با ایران" می نویسد.

روزنامه "ابتکار" در شماره امروز خود گزارشی تحلیلی از تحرکات منطقه و تلاش برای ایجاد جنگ های نیابتی نوشته است. در تیتر این گزارش می خوانیم: "هیچ جنگی به ایران نمی رسد"

***

ظریف «خائن» خطاب شد

مشاجره ظریف و کوچک زاده در مجلس در بسیاری از روزنامه ها بازتاب داشت. روزنامه "شهروند" با بیان اینکه "در جلسه غیرعلنی وزیر خارجه با نمایندگان به رغم رضایت اکثریت مجلس، باز هم برخی اعضای پایداری حاشیه ساز شدند"، در تیتر یک خود نوشت: "جنجال غیرعلنی"

روزنامه "شرق" نیز گزارشی از مشاجره وزیر و پایداری ها در جلسه غیرعلنی به چاپ رسانده است. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "ظریف «خائن» خطاب شد"

"آرمان امروز" از "متلک پراکنی دلواپسان هنگام ارائه گزارش" می نویسد و "آفتاب یزد" نیز تیتر "فریادهای کوچک بر سر ظریف!" را به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرده است.

روزنامه "ایران" نیز با بیان اینکه "ظریف و عراقچی به جلسه غیرعلنی رفتند" در تیتر خود نوشت: "انزوای «پایداری ها» در روز هسته ای مجلس"

تیتر دو روزنامه دیگر در این خصوص به این شرح است:

جمهوری اسلامی: "رضایت اکثریت نمایندگان مجلس از توضیحات رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای"

ابتکار: "فریاد «آقای مشاجره» بر سر «آقای مذاکره»"

***

الهلال مثل بید می لرزد

پرسپولیسی ها پروازشان به عربستان با تاخیری 5 ساعته انجام شد. پرسپولیسی ها در نمازخانه هتل استراحت کردند، در فرودگاه سرگردان شدند. روزنامه "خبرورزشی" در همین رابطه با بیان اینکه "بازی الهلال و پرسپولیس 48ساعت زودتر شروع شد" در تیتر یک خود نوشت: "کارشکنی سعودی ها برای آزار پرسپولیس"

روزنامه "قدس" هم در تیتری مشابه نوشت: "کارشکنی سعودی ها در پرواز پرسپولیس"

روزنامه "پیروزی" نیز از "سرگردانی 5ساعته به خاطر کارشکنی عربستانی ها" می نویسد. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "الهلال مثل بید می لرزد"

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    22 14
    هرکس بگوید ظریف خائن است خودش خائن است هزاران درودبر ظریف دلاور مرد دیپلماسی وصلح ودوستی
  • علی IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    16 5
    آقا مااشتباه کردیم به روحانی رای دادیم،رای مارا پس بده آقای روحانی عوامفریب،فریبکار!
  • نادری IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    9 2
    بمبهای ال سعود روی سریمن مظلوم... بمبهای اعتدال رو سر ملت مظلم البته با شیب ملایمتر
  • ناصر IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    7 8
    آقای کوچک زاده شما کوچکتر از آن هستی که بر سر آقای ظریف فریاد بکشی ، چرا و به چه علت به جای تشکر و قدردانی اینگونه رفتار می کنید، واقعاً برای مجلس تأسف می خورم که افرادی مانند شما در آنجا نشسته اید و طرز حرف زدنتان مانند گردن کلفت های خیابانها می باشد.
  • علی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    7 5
    خاین کوچک زاده است اگر قانونی باشد زود به خیانتش پی می برند علت حرافی وی سرپوش گذاشتن بر خیانتهای خودش ودارودسته اش می باشد
  • شهروند IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    7 1
    نام خدا بازهم باشیب ملایم فشاررا به اقشار آسیب پذیرتحمیل گردید چون افراد مرفه که ماشینهای شاسی بلند سوار میشوند برای آنها هیچ تاثیری ندارد عجب تدبیری عجب امیدی !!!!!! چه اشکالی داشت که بنزین آزاد 1500 تومان میشد ؟؟؟؟ اگرقاچاق بنزین مورد نظراست قبلا" هم ازبنزین 1000تومانی قاچاق می شد
  • ناشناس IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    3 4
    سال همدلی و همزبانی مبارک باد .
  • فرهاد IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    8 2
    روزنامه هابااین تیترها فقط به فکرفروش جرایدشان هستندانگار نه انگارکه به مردم استرس واردمیکنند داعش همین نزدیکی است یعنی چه؟یعنی بایدمردم بترسند؟جوانان ایرانی داعش کش هستند منتظریک حرکت هستیم تاداعش راباتمام اربابانشان ازروی زمین محوکنیم هشت سال دفاع مقدس نمونه غیرت ایرانی است این رابایدهمیشه به یادداشت
  • ف.م IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    2 8
    اوباما حيوونه وگرنه ظريف زحمتشو کشيد
  • حسن IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    12 12
    واقعا برای اقای کوچک زاده متاسفم
  • اهورا IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    10 4
    به نظر منم ظریف کاری نکرده این موضوع هسته ای هر چی هم باشه باید ظرف یه هفته تمومش میکردند بابا اصلا ما تا اخر عمرمون تحریم مگه خود کشور ما کم دارد که باید مردم رو تو این وضعیت اقتصادی بد قرار دهیم چرا چرا آقای ظریف تا حالا دیدی تن فروشی را ناموس فروشی را نوزاد فروشی را و.....
  • ناشناس IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    11 11
    درود برظریف بعضی ازنمایندگان چرازمان رکوداقتصادی وکارهای عجیب وغریب دولت قبل ساکت بودند اما حالا این همه سروقدا می کنند امثال مطهری توکلی می تونند صحبت کنند که حق می گن
  • یه ایرانی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    13 1
    عربستانی ها وقتی به جای تلافی به تعرض دو نو جوان ایرانی در فرودگاه برای وزیر امور خارجه جدیدشان از مقامات ما پیام تبریک دریافت می کنند مسلم است که گستاخ می شوند و به این شکل جدید به میهمانان خود بی احترامی می کنند.به نظر من این نتیجه شتر سواری دولا دولا است ما باید موضع خود را به یکباره مشخص کنیم.تاریخ این را بار ها ثابت کرده که این قوم قابل اعتماد نیستند.
  • بيخيال IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    1 0
    جالبه هيچ نظري در اين صفحه نوشته نشده حداقل در مورد قيمت بنزين .يا شايد هم نوشتن ولي شما حذفش كردي در اين صورت ادعا نكنين كه تو اين كشور سانسور وجود نداره
  • میرزا IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    3 0
    تدبیر دولت شده این که فقط کسری بودجه اش را ازجیب فقرا امین کنه
  • ش- ا -م IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    1 5
    میلیاردها دلار در طول دوران مذاکرات هسته ای از جیب مردم کشور زدند تا ثابت کنند هسته ای ما صلح امیز است در صورتی که انها خودشان می دانند صلح امیز است وطی این مدت 10 -12 سال از بی اطلاعی دق کرده بودند و حالا با خدمتی که این تیم به انها کرد و اطلاعات دقیقی از صنایع گرفتند حالا هم نابود می کند و هم رمز پیرو زی را پیدا کرده اند و به همه جای مردم کار دارند و اگر اینطور نشده بود هرگز جرات نمی کردند به ایران نگاه چپ بکنند نام فردو انها را خفه کرده بود اما دیگر فردویی در کار نیست که مشکل داشته باشند در واقع یک طویله زیر زمین که اثری ندارد
  • ضد اطلاعات IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    0 1
    خدا نیامرزد آن کسانی که عین بلبل خوش صحبت واز معاویه و... بدترند
  • حسین IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    1 1
    سلام به همگی به نظرمن دولت جناب اقای روحانی دارد به صورت خواسته یاناخواسته خیانت می کند. داعش در40کیلومتری ماست!!واینها اومدن بنزین رو گران کردن که اغتششاش بشه!! ازبیرون ودرون فشار میخان بیارن تا برای امریکا سرتعظیم فرود بیاریم عمرناش!اقای ظریف کواون لغو تمامی تحریمات؟ کو اون قسطی که ماهیانه میخاستن به ایران برگردونند؟ کو اون خطوطی که قرمزند وشما رعایتشون کردی؟ درخواست مشخصات دانشمندی دارند که 5 بار ترور نافرجامش داشتند؟ به خدا این خیانته به امام شهدا من تو وایران! جناب روحانی کو اون اشتغالت؟ کو اون شیب ملایمت؟ کو چرخ کارخانه کو چرخ هسته ایت؟ همش دروغ!!! مردم خودتونو گول نزنین پیرو ولایت باشیم تابه کشورمان اسیبی نرسد.
  • ناشناس IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    4 0
    ببینید موضوع امریکا چیز تازه ای نیست که بخواهیم آن را بر گردن این وزیر و اون وزیر بندازیم.امریکا نقشه چند ساله داشته.الان با تفرقه انداختن که مرحله آخر نقشه اش هست داره به نتیجه دلخواه میرسه.الان وقت این نیست که مجلس پشت دولتو خالی کنه.از جناب دکتر ظریف هم کمال تشکر رو داریم.
  • ناشناس IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    6 1
    فکر کنم آقای کوچک زاده هم با امریکایی هاستمثلا سال همدلی وهمزبانی این دو قوه بود? آقای کوچک زاده برای ابراز وجود لازم نیست با سر نوشت کشور بازی کنید.الان موقع همدلی است .
  • ما ملت IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    1 8
    بعضی ها انقدر ظریف ظریف میکنند که انگار استغفرالله پسر پیغمبره...چه خبره انقدر شلوغش کردین.فعلا که با لبخندهاش به غربی ها باعث شده دشمن گستاخ تر از سابق بشه و تهدیدهایش هم بیشتر...
  • س IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 3
    متسفانه توافقی نه چندان خوب در حال شکلیری است کههدف آن خالی نگه داشتن دست ایران از موشکهای نظامی و ... است وسر فرصت حمله نظامی توسط داعشیان اقایون اصلاحات هم بیستر متمرکز بر روی مساله انتخابات اسفند ماه هستند این طرف فقط ما مردییم که ضرر میکنیم رهبری هم هرچه میگن فقط شده لقلقه زبون اقایون
  • alii IR ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    2 1
    دولت قبل بنزین ۴۰۰ اب وبر و گاز افزایش جزیی نان یارانه ای پروژه های مسکن مهر انجام میشد روستاها گاز واب وبرق رسید طرحهای هادی (روستایها میفهمند چی میگم) تازه به قول اقایون این دولت چقدر هم دزدی و اختلاس شده که یکی یکی داره رو میشه تازه احمدی نژادمیخواست یارانه ها را زیاد کنه نگذاشتند این دولت بنزین ۱۰۰۰ اب و برق وگاز ماشاالله از قیمت تازه عوارض روستاها بعلاوه ابونمان ومالیات ارزش افزوده و... هم به قبضها اضاف شده مسکن مهر ناتمام تازه وامهای اقساط قبلی هم که واگذارر شده داره هر برج برای این دولت درامد میاره نان ازاد به قول خودشون بعد پنج سال نان گرون شده پولهای بلوکه شده از توافق هستهای برگشته دولت پاکی هم هستند باز هم از بی پولی برای یارانه ها ناله میشه یا اون یکی از جیب باباش میداده یا این یکی ............... یکی جواب ما را بده لطفا با سیاه نمایی ودروغ هم قبول میکنم
  • رها IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    2 0
    ملت ایران زمانی به خودش ظلم کرد که به روحانی رای دادن وتو کوچه و خیابان رقص وپایکوبی کردن ..ان همه شادی تبدیل شد به اشک ملت ...
  • یه جانباز IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    روحانی وظریف چطور میتونن جواب خون شهدا را بدند. این کارها نشانه غربزدگی هست.