قائم‌مقام شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه رفت و آمد خارجی‌ها به کشور فعلا جنبه تشریفاتی دارد و تا زمانی که تحریم ها رفع نشود تفاهم نامه‌ای امضا نخواهد شد، گفت: در دوران تحریم در زمینه ساخت ماشین آلات خوب عمل کرده‌ایم که این یکی از زمینه های مشارکت در آینده خواهد بود.

انعقاد قرارداد با شرکت‌های خارجی پس از تحریم ها
محمد حسن پیوندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره همکاری با اروپایی‌ها و به ویژه آلمان‌ها در صنعت پتروشیمی، اظهارکرد: در برنامه سوم توسعه همکاری بسیار خوبی در زمینه فاینانس، انتقال دانش فنی و هم از نظر تجهیزات داشتیم، به علاوه به طور سنتی ما ایرانی‌ها، آلمان‌ها را در دقت و کیفیت کار بسیار قبول داریم.

وی با اشاره به اینکه در بخش تجهیزات و ماشین آلات نیز آلمانها بسیار دقیق هستند، خاطرنشان کرد: فعلا مذاکره ای با آلمانها نکرده ایم و با دعوت از آنها به عسلویه خواستیم که ببینند که پیشرفت ایران در دوران تحریم متوقف نشده است.

قائم مقام شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه رفت و آمد خارجی ها به کشور فعلا به صورت تشریفاتی صورت می گیرد و جنبه بررسی و نیاز سنجی دارد، تصریح کرد:در شرایط فعلی خارجی ها اقدام به عقد تفاهم نامه نمی کنند و منتظر رفع تحریم ها هستند.

پیوندی با بیان اینکه در دوران تحریم در زمینه ساخت داخل خوب کار کرده ایم، اضافه کرد: در زمینه ماشین آلات و تجهیزات خوب کار کرده ایم و به احتمال زیاد یک از زمینه های مشارکت با شرکت های ایرانی در آینده ساخت تجهیزات خواهد بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.