قدس آنلاین: امام پور - مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: با آغاز ایام چراغ برات شهروندان از طریق وسایل حمل و نقل عمومی برای زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت رضا(ع) مراجعه می‌کنند که در این راستا سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد برنامه‌ریزی هایی انجام داده است.

ظرفیت تاکسی ها در مشهد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر نیشابوری در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: همانند سال های گذشته در این ایام با توجه به افزایش درخواست شهروندان، ظرفیت ناوگان افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: در مسیر های میدان شهدا به خواجه ربیع، میدان بار به خواجه ربیع و چهار راه گاز تا خواجه ربیع با استفاده از تقویت ناوگان به شهروندان خدمات رسانی خواهد شد.

نیشابوری ادامه داد: همچنین در کنار تاکسی های خطوط سطح شهر، شبکه های بیسیم (133، 1830،1829، 1832، 8082 ) به صورت شبانه روزی فعال هستند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد با اشاره به مسافربرهای شخصی غیر مجاز، تاکید کرد: با توجه به اینکه در این ایام تقاضای سفر مسافر بیش تر است و مسافربرهای شخصی غیر مجاز نیز از موقعیت سوء استفاده می کنند، از شهروندان تقاضا داریم هم به جهت امنیت بیش تر خود و هم رعایت حقوق تاکسیران که وقت و سرمایه خود را در این راه وقف کرده است، از تاکسی که دارای آرم و علائم است؛ استفاده کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.




 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سينا راد IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    وقتي كه بنزين 700 تومان بود كرايه مسافر بري شخصي از ميدان اب به بايانه باربري 2500 تمان بود ولي تاكسي 4000 تومان ميگرفت خودتان قضاوت كنيد