قدس آنلاین: رئیس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد: درجلسه هیئت مدیره متروپلیس ۲۰ هزاریورو کمک پرداخت به شبکه جوانان متروپلیس که درمشهد قراردارد، اختصاص یافته است.

۲۰ هزاریورو به شبکه جوانان  متروپلیس اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین ،حسن كشیری، رئیس اداره روابط خارج شهردار مشهد كه در اجلاس متروپلیس  به عنوان رئیس شبكه جوانان انجمن كلان شهرها جهان حضور داشت گفت: هدف  ما ازشركت دراین اجلاس، استفاده از تجارب كلان شهرها در حوزه فرهنگی، اجتماعی، ‌حمل و نقل و فرهنگ شهروندی بود.

وی با بیان اینكه از سال ۲۰۱۱ مشهد در هیئت مدیره این انجمن عضویت  دارد ،گفت : در آرژانتین نشست شبكه جوانان متروپلس تشكیل شد، كه در آن مدل مشاركت جوانان در شهردار مشهد و تشكل گروه مشاوران جوان بررسی شد.

كشیرافزود: شبكه جوانان كلان شهرها جهان در سال ۲۰۱۳ با پیشنهاد شهرداروقت مشهد تشكیل و سال گذشته اولین فعالیت های  خود را در مشهد آغاز كرد.

وی با بیان اینكه دبیرخانه مركز شبكه جوانان كلان شهرهای جهان در مشهد قرار دارد افزود: شبكه جوانان در این اجلاس اولین گزارش فعیالت خود را ارائه داد.

كشیری هدف این شبكه را توانمندسازی جوانان برای مدیریت شهری عنوان كرد وگفت: شبكه جوانان مشهد، توانست در این اجلاس مدل شهر مشهد را به عنوان یك مدل قابل  اجرامطرح كند.

وی افزود: در این اجلاس اتفاق مهم اختصاص ۲۰هزار یورو بودجه به مشهد جهت تقویت دفتر شبكه جوانان كلان شهرهای جهان بود که این نشان اهمیت برند مشهد در میان سایرکلانشهرها بود.

كشیری افزود: در شهرداری مشهد، گروه همكاری بین الملل وظیفه مستندسازی تجارب مفید برای شهر مشهد و در ارتباط با كلان شهرها جهان را دارد.

وی در پایان درباره هزینه این سفر گفت: هزینه حجت الاسلام اخلاقی و خانم غفوری با شهرداری مشهد بود که توسط کمیته مالی شهرداری به تصویب رسیده بود و هزینه  من که به عنوان نماینده شبکه جوانان حضور داشتم و با توجه به اینکه آقای جلیلی به نمایندگی از شهردار مشهد دراین اجلاس حضور داشت و شهردار مشهد نیز در این اجلاس دارای کرسی است توسط مجمع مالی مترو پلیس از اقامت و سفرپرداخت شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.