قدس آنلاین - قزوینی: سعود بن سیف النصر نوه پادشاه سابق عربستان خواستار اقدامات و تحرک شاهزادگان علیه محمد بن سلمان جانشین ولی عهد شد.

نوه پادشاه عربستان، تهدید به افشاگری علیه حاکمیت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری احرار الحجاز عربستان، شاهزاده سعود این مطلب را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرد و از همه عاقلان و اصحاب خرد در خاندان آل سعود خواست تا جلوی هرگونه اشخاص فرصت طلب که به نام ولی امر (پادشاه) به دنبال سوء استفاده هستند (محمد بن سلمان) بایستند. در غیر این صورت خود مجبور به اقدام عملی و تبیین واقعیت ها خواهد کرد.

وی افزود: هنگامی که مسأله ای مانع از اتخاذ تصمیمات توسط پادشاه شود، عقلای خاندان باید اقدام به تحرک برای ایستادن در مقابل هر فرد فرصت طلبی کنند که به نام پادشاه سخن می گوید.

سعود با ارائه راه حلی برای اوضاع پیش آمده نوشت: بهترین راه حل در سایه چالش های داخلی و منطقه ای و جهانی، توافق عقلا برای انتخاب فرد اصلح و شایسته تر است تا حداقل این فرد اصلح با نظارت عاقلان خاندان در جایگاه فعلی تصمیم گیری ها قرار بگیرد. این همان راه حلی است که جلوی فرصت طلبان برای سوء استفاده از قدرت را خواهد گرفت.

نوه ملک سعود با ابراز تأسف از وضعیت آل سعود به دلیل عدم توانایی در ایستادگی مقابل فرصت طلبان نوشت: متأسفم که خاندان این اندازه تعهد و توانایی ندارد و برای جلوگیری از افرادی که از رابطه خود با پادشاه از قدرت سوء استفاده کردند و تنها برای تحقق منافع شخصی خود بدون توجه به منافع کشور تلاش می کنند کاری نمی کنند.

شاهزاده سعود در ادامه با تهدید به افشاگری از همه شاهزادگان خواست تا سریع تر اقدامی اتخاذ کنند زیرا هرگونه سکوت و تأخیر باعث سخت تر شدن اوضاع وبروز نتایج خطرناک خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.