قدس آنلاین- تبریز: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص اعتبارات مناسب و ویژه در 2 سال اخیر به حوزه سلامت گفت: مجلس در این 2 سال بارها نشان داده که در حمایت از حوزه سلامت مصمم و جدی است.

اراده مجلس شورای اسلامی برای حمایت از حوزه سلامت جدی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز؛، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز به شهر تبریز استان آذربایجان شرقی سفر کرده، در مراسم افتتاح پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد (ع) سخنرانی کرد.

رئیس مجلس در این مراسم با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت صاحب زمان گفت: قطعا همه فیوضات الهی در زمان‌های مختلف از طریق امام زمان عج به تمام موجودات می‌رسد، البته این وابستگی تنها ظاهری یا فکری نیست بلکه وابستگی وجودی است.

رئیس قوه مقننه با تقدیر و تشکر از دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی برای ساخت و افتتاح پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد گفت: یکی از مسائل مهم در شرایط کنونی کشور موضوع سلامت است که البته خوشبختانه در 2 سال اخیر اقدامات خوبی برای بهبود این حوزه صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود نیروهای متخصص و نیروهای انسانی مجرب در کشور تصریح کرد: قطعا این ظرفیت برای کشور بسیار باارزش بوده حتی می‌توان در حوزه سلامت به خارج از کشور خدمات رسانی کرد.

دکتر لاریجانی با اشاره به وضعیت نابسامان حوزه سلامت در سال 92 گفت: در آن زمان به خاطر جهش‌های قیمت ارز و کمبود منابع اعتباری شرایط حوزه سلامت در کشور خوب نبود، البته پس از آن کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برنامه مدونی را برای کمک به وزارت بهداشت تدارک دید که خوشبختانه در نهایت با تلاش نمایندگان مجلس مسئله بهداشت در کشور ساماندهی شد تا مردم در این حوزه آرامش پیدا کنند.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: از طرفی دیگر در سال 94 مجلس شورای اسلامی با افزایش یک درصد بر مالیات بر ارزش افزوده و اختصاص اعتباراتی از محل یارانه‌ها اراده مصمم خود را برای حمایت از حوزه سلامت نشان داد.

دکتر لاریجانی ادامه داد: قطعا مردم آذربایجان حق زیادی در تفکر اصیل اسلامی و در جریان انقلاب دارند و این از حقوق مردم است که در یک بستر سامان یافته‌تری در حوزه بهداشت زندگی کنند.

وی افزود: افتتاح دانشکده دندانپزشکی را باید به فال نیک بگیریم و امیدوارم آقای منادی و همکارانش به مناسبت اعیاد شعبانیه خدمات رایگانی را به مدت چند روز در حوزه بهداشت دهان و دندان به مردم ارائه کنند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.