دستيار مشاور وزير و مدير كل وزارتي به همراه رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی، مدیرهماهنگی ترویج کشاورزی استان و مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان از مراکز خدمات ششتمد سبزوار ، کاخک گناباد ،شادمهرمه ولات ،زبرخان نیشابور و رباط سنگ تربت حیدریه بازدید نمود .

بازدید دستيار مشاور وزير و مدير كل وزارتي از مراكز جهاد كشاورزي  خراسان رضوی

 

 به گزارش قدس آنلاین , امیر خیارجی طی این بازدیدها با توانمندیها و مسائل و مشکلات این مراکز آشنا شد.

وی سپس در جلسه ای که  با حضور رئیس سازمان  جهاد کشاورزی خراسان رضوی و مدیران ستادی استان در مشهد تشکیل شد ، ازمراکز جهاد کشاورزی به عنوان آخرین رده سازمانی در پیشبرد اهداف و سیاستهای وزارت جهادکشاورزی نام برد.

 دستيار مشاوروزیر و مدير كل وزارتي ،هدف  از این بازدیدرا، اقدامات سازمان در مورد افزایش کارایی مصرف آب و تسریع درامر ساماندهی مراکز اعلام کرد ونقطه نظرات خود  را دراین خصوص ارائه و با مدیرا ن حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداخت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت : درامر ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی استان، دستور العملی تهیه شده است که بر اساس آن مو ضوع تقسیم کار بین کارشناسان این مراکز،توسط مدیران جهاد کشاورزی  شهرستانها ، صورت گرفته است. 

مجتبی مزروعی  بر پویا نمودن  و عملیاتی کردن موضوع ترویج کشاورزی از طریق مراکز جهاد کشاورزی تاکید نمود.

وی با اشاره به اینکه از زمان بکارگیری کارشناسان ناظر جدیدالاستخدام تاکنون سه جلسه تو جیهی بااین کارشناسان برگزار شده افزود: در همین خصوص جلسات توجیهی دیگری نیز  با حضور  مدیران شهرستانها تشکیل شده وجهت ارتباط بیشتر با این کارشناسان ، هفته ای 2 اکیپ در قالب طرح گندم، از مراکز جهاد کشاورزی شهرستانها بازدید می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.