قدس آنلاین : فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: پليس آگاهي استان اصفهان سال گذشته در بين ۱۰ استان بزرگ كشور، به عنوان پليس برتر انتخاب شد و در بحث جرايم خشن نیز ۸۲.۵ درصد افزایش کشفیات داشت.

افزایش ۸۲.۵ درصدی كشفيات جرايم خشن در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین  از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخاني در نشست خبری خود با خبرنگاران ، افزود: در دومين ماه از سال جاري، تعداد ۱۴۳ هزار و ۱۷۱ تماس تلفني با فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ برقرار شد كه اين عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۲ درصد افزايش داشته است.
وی خاطرنشان كرد: در مدت مذكور، ۹ هزار تماس تلفني با سامانه ۱۹۷ برقرار شد كه اين تعداد نيز ۲۲ درصد افزايش داشته است.
فرمانده انتظامي استان اصفهان از توقيف ۳۱ دستگاه خودرو در طرح برخورد با قاچاق سوخت در ارديبهشت ماه خبر داد و گفت: برخورد با جرايم خشن و تحركات مجرمان خياباني نيز طرح موفقي بود كه با ۱۴ درصد افزايش دستگيري ها مواجه بود.
وي اضافه کرد: ارديبهشت ماه امسال، در كشفيات سوخت قاچاق با ۴ درصد افزايش، برخورد با افراد شرور ۱۹ درصد، دستگيري سارقان ۶ درصد و كشف و دستگيري قاتلان با ۵۰ درصد افزايش روبرو بوديم؛ همچنين تصادفات فوتي درون‌شهري ۳۰ درصد و برون شهري ۱۴ درصد كاهش داشت كه در مجموع ۲۱ درصد كاهش تصادفات فوتي را در استان شاهد بوديم.
سردار آقاخانی یادآور شد: يكي از سياست‌هاي امسال پليس اصفهان در بحث مواد مخدر، دستور ويژه استاندار اصفهان در شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر است كه مصوب شد از اعتبارات خاصِ اين شورا براي تقويت گلوگاه‌هاي اصفهان در راستاي پيشگيري از ورود مواد مخدر و كالاي قاچاق استفاده شود.
 
فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري سارقي كه مبادرت به ايجاد حريق‌هاي سريالي مي‌كرد خبر داد و تصريح كرد: در مدت مذكور، برخورد با جرايم راهنمايي و رانندگي از جمله آلودگي صوتي، شيشه‌هاي دودي و فاقد پلاك‌هاي مجاز، ۲۳ درصد افزايش داشته است.
سردار آقاخاني اظهار كرد: امسال در طرح برخورد با خودروهايي كه اقدام به دور دور و ايجاد مزاحمت براي مردم مي‌كردند، ۲۰۰ خودروي مدل بالا را توقيف و بالغ بر ۳۰۰ خودرو را اعمال قانون كرديم.
وي تاكيد كرد: امسال، رويكرد نيروي انتظامي استان اصفهان در بحث مسائل اجتماعي، آموزشي، ارشادي، مشاوره‌اي و ساماندهي است.
وي به صنوف بدون مجوز شامل باغ‌تالارها و چايخانه ها هشدار داد و گفت: پليس اصفهان همكاري و تلاش خود را براي برپايي جشن عظيم نيمه شعبان و مقدمات راه‌اندازي كاروان‌هاي مرقد امام (ره) در ۱۴ خرداد به كار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.