قدس آنلاین یزد - رییس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری باید محور تمامی فعالیت ها و کسب و کار اصناف قرار گیرد

تحقق اقتصاد مقاومتی محور کار اصناف قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ محمد ابراهیم کریمی در دیدار مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان یزد اظهارداشت : برنامه ریزی برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک وظیفه جدی گرفته شود.

وی افزود: اصناف و بازاریان در 36 سال گذشته در عرصه های مختلف و بر حسب نیاز به کشور و مردم خدمت کرده اند و جانفشانی خود را نشان داده اند .

کریمی خاطرنشان ساخت : اصناف همواره آماده خدمت به کشور بوده اند و هم اکنون گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده فداکاری در عرصه های مختلف هستند .

رییس سازمان بسیج اصناف کشور تصریح کرد : نقش اصناف و بازاریان در سال های گذشته تاکنون در میادین مختلف بر هیچ کسی پوشیده نیست و لذا باید همچنان زمینه مشارکت آنها را فراهم کنیم .

وی به تقدیم شهدای زیادی توسط جامعه سخت کوش اصناف و بازاریان به انقلاب اسلامی اشاره کرد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت و گفت: استمرار راه نورانی شهدا یک وظیفه بزرگ است .

این مسوول افزود: تلاش برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و همچنین اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.