قدس آنلاین لرستان- معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دلواپسی دلواپسان محترم است، اما این عزیزان بدانند اگر قرار بود سرداران دیپلماسی کشور کوتاه بیایند ، این مذاکرات سخت و نفس گیر 21 ماه طول نمی کشید.

اگر قرار بود سرداران دیپلماسی کشور کوتاه بیایند مذاکرات 21 ماه طول نمی کشید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری لرستان  اظهار کرد: یکی از شیطنت ها و دشمنی های استکبار طی قرن های متمادی تحریف تعالیم و اموزه های زندگی ساز و سازنده تعالیم الهی و به ویژه دین اسلام بوده و ساده لوحان و کج اندیشان نیز ناخواسته در خدمت این هدف استعماری قرار گرفته اند.

وی افزود: رسالت ما تنها اداره کشور نیست بلکه جلوگیری از خطر نابودی اسلام است،امروز داعش  در حال  سوء استفاده از مساله انتظار فرج است این گروه ها نه تنها انتظار را به عنوان عامل تخریبی معرفی کردند بلکه پرشدن جهان از ظلم و فساد و تباهی را از مقدمات و لوازم فرج می دانند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: امروز داعش و گروهه های تکفیری چهره منفوری از اسلام ارائه داده اند و با رفتار و اعمال داعش ،  ندای تکبیر  به معنای سر بریدن، انفجار و کشتن تلقی می شود.

وی در ادامه  با انتقاد از اتحاد آل سعود و صهیونیست ها، بیان داشت: امروز عربستان به یک عامل تخریب گر در بازار نفت، سیاست و امنیت منطقه تبدیل شده و با استخراج 20 میلیون بشکه نفت ده ها میلیارد دلار اسلحه از کمپانی های اسلح سازی غرب و شرق خریداری کرده و بر سر مردم یمن، فقیرترین کشور مسلمان ریختند.

انصاری خاطر نشان ساخت: عربستان به ابزاری برای توطئه شکست بازار نفت به ماشین جنگی اسراییل وغرب تبدیل شده و حاشیه امنی برای اسرایل ایجادکرده که این امنیت اسراییل با همکاری داعش تا پیش از این وجود نداشته است.

وی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب یک الگوی جدید از مدیریت سیاسی اجتماعی عرضه شد، که این الگو تحت عنوان نظریه ولایت فقیه در مهندسی مهندسان

قانون اساسی و خبرگان ملت به یک نظام سیاسی مردم سالار دینی تبدیل شده است و اساس این نظام در حوزه نظری بر پایه تعالیم اسلام است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه اسلام داعشی اسلام انتظار نیست، تصریح کرد: اسلامی که امام خمینی (ره) عرضه کرد مطابق با اصول فقه سنتی بوده و زمان و مکان به عنوان کلید اساسی در فهم مسائل فقهی وجود دارد لذا حضرت امام(ره)  بین دین و دنیا، بین ولایت فقیه واجد شرایط و بین دموکراسی و انتخاب مردم آشتی برقرار کرد.

وی در ادامه  مسئولیت مدیران را با توجه به شرایط کنونی در اداره کشور بسیار مهم دانست و عنوان کرد: امروز عملکرد جمهوری اسلامی ایران به عنوان عملکرد اسلام و مکتب اهل بیت(ع) مطرح است لذا موفقیت این نظام موفقیت اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است و به همین سبب شکست نظام و نارسایی در مدیریت کشور به عنوان ناتوانی احکام اسلام در اداره جامعه تلقی خواهد شد.

حجت الاسلام انصاری گام های برداشته شده برای پیشرفت و تعالی در کشور را طی ۲۶ سال گذشته بسیار پر اهمیت و بزرگ دانست و گفت: ما امروز در یک مقطع تاریخی به سر می بریم که تصور نمی کنم اسلام طی قرون گذشته با خطرات بزرگی مثل خطرات امروز مواجه شده باشد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در ادامه با انتقاد از برخی رفتارها نسبت به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: امروز رزمندگان ما در عرصه دیپلماسی با پشتیبانی ملت و هدایت رهبری در حال بازپس گیری عرصه های اقتصادی تحریم شده از سوی دشمن هستند.

حجت الاسلام انصاری خطاب به دلواپسان افزود: دلواپسی دلواپسان محترم است اما این عزیزان بدانند اگر قرار بود سرداران دیپلماسی کشور کوتاه بیایند ، این مذاکرات سخت و نفس گیر  21 ماه طول نمی کشید.

وی با بیان اینکه مدیریت کلی مساله هسته ای با رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: مدیریت کلان اجرایی مذاکرات هسته ای با دیپلمات و حقوقدان برجسته ای همچون دکتر روحانی و رهبری سرباز امتحان داده ای چون دکتر ظریف است.

حجت الاسلام انصاری با انتقاد از تحت فشار  قرار دادن تیم مذکره کننده برای اعلام جزییات مذاکرات، افزود: متاسفانه اصرارهای بیش از حد و تحت فشار گذاشتن اعضای تیم مذاکره کننده برای گزارش دادن در برخی تریبون ها و مجالس خصوصی و محرمانه که بعدا آنها را عمومی می کنند، باعث از بین رفتن منافع ملی می شود و گاهی دست تیم ما در برابر تیم مذاکره کننده عیان می شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور، دولت یازدهم را نیازمند حمایت همه جانبه مردم و مسوولان کشور دانست و گفت: وظیفه دولت و سایر مسوولان  نظام این است که زندگی آرامی را برای مردم ایجاد کند البته این بدین معنا نیست که با برداشته شدن تحریم ها همه مشکلات حل می شود ولی برخی هزینه های تحمیلی بر ملت جبران می شود.

حجت الاسلام انصاری در ادامه به تشریح اقدامات دولت تدبیر و امید در ی دو سال گذشته، پرداخت و بیان کرد : در پایان سال 84، بودجه جاری کشور 230هزار میلیارد ریال بوده که این میزان در پایان سال 91 به یک هزار و 200 میلیارد ریال افزایش یافته که 80 درصد این مهم حقوق، دستمزد و مستمری بوده است.

وی اضافه نمود:  بودجه عمرانی کشور نیز در سال 91 با احتساب نفت 104 دلاری 110 هزار میلیارد ریال بوده که این میزان در سالهای 92 و 93 علیرغم کاهش قیمت نفت به کمتر از نصف به ترتیب 230 و 330 هزار میلیارد ریال بوده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور یادآور شد: همچنین اجرای طرح تحول سلامت و بیمه شدن 10 میلیون نفر گام بسیار مهم و ارزشمند  دیگری از دولت یازدهم بوده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.