بخش MRI بیمارستان امام حسین(ع) مشهد طی مراسمی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

افتتاح بخش MRI بیمارستان امام حسین(ع) مشهد

به گزارش تسنیم ، بخش MRI بیمارستان امام حسین(ع) مشهد مقدس صبح امروز طی مراسمی و با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افتتاح شد.

غلامرضا گل محمدی، رئیس بخش تصویربرداری این بیمارستان در این زمینه اظهار داشت: بخش تصویربرداری بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر 5.5 میلیارد تومان به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه حدود 500 میلیون تومان هرینه آماده سازی فضای اختصاص یافته به بخش تصویربرداری بیمارستان شده است افزود: بیماران منطقه بیمارستان امام حسین(ع) بدلیل نبود بخش MRI مجبور بودند به سایر بیمارستان‌های سطح شهر مراجعه کنند که افتتاح این بخش سبب تسهیل در این امر برای آنها شده است.

گل محمدی از آمادگی بخش MRI بیمارستان امام حسین(ع) برای خدمت رسانی به تمام بیماران بیمارستان های منطقه خبر داد و افزود: با توجه به فرآیند زمانی رسیدگی به هر بیمار، پیش بینی می‌شود رورانه به 50 بیمار خدمت رسانی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با شبانه روزی شدن فعالیت این بخش ظرفیت خدمت رسانی به بیماران افزایش پیدا می کند، خاطرنشان کرد: هزینه ساخت بخش MRI بیمارستان امام حسین با وجود اینکه بصورت آزاد پرداخت شده است بدلیل رفاه حال بیماران منطقه هزینه‌های کمتری از بیماران اخذ و این مرکز تمام بیمه‌ها را پوشش می دهد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.