قدس آنلاین : دومین نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان آغاز به کار کرد.

برگزاری مهم ترین نمایشگاه صنعت سیمان کشور در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، این نمایشگاه از 19 الی 22 خرداد ماه در متراژ هفت هزار مترمربع با حضور مشارکت کنندگانی از استان های اصفهان، تهران، مرکزی، قم و آذربایجان شرقی و حضور مستقیم کشورهای فرانسه، ترکیه، اتریش، دانمارک، آلمان، هند، ایتالیا، چین و استرالیا برپا است و 120 مشارکت کننده داخلی و خارجی را میزبانی می کند.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، دبیر انجمن صنفی کارخانجات ریخته گری، نایب رييس انجمن صنفي کارفرمايان صنعت سيمان کشور، مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان، عضو اتاق بازرگانی ایران و نایب رییس کمیسیون صادرات و توسعه تجارت ایران، رییس صندوق ضمانت صادرات ایران و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان حضور داشتند. همچنین حضور چهره های مطرح صنعت سیمان، پیشکسوتان این صنعت، مهمانان خارجی و نمایندگان مطبوعات و خبرگزاری ها در مراسم افتتاحیه مشهود بود.

شرکت کنندگان این نمایشگاه فعالیت های خود را در زمینه های خدمات وابسته به صنعت سیمان، معرفی پروژه های در دست احداث، مشاوره صنعتی، سازه ها، طرح های صنعتی، تجهیزات و تأسیسات کارخانجات سیمان، معادن، تعمیرات و نگهداری تأسیسات، اکتشاف، استخراج و بهره برداری، مهندسی عمران، انرژی و محیط زیست، خدمات آزمایشگاهی، انجمن ها، نشریات و مراکز علمی و صنایع وابسته به صنعت سیمان عرضه کرده اند. 

همچنین اولین همایش ملی تأمین ماشین آلات، قطعات و مواد صنعت سیمان پس از مراسم افتتاحیه در محل نمایشگاه و با حضور کارشناسان و صاحبنظران برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.