قدس آنلاین- تبریز: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: عبور عابران پیاده از عرض خیابانها دلیل اصلی نیمی از ترافیک و اختلال در ترافیک خیابانهای تبریز است.

عابران پیاده از مهمترین عاملان اختلال در ترافیک خیابانها هستند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  ایران آهور با اعلام این مطلب گفت: یکی از طرح های مطالعاتی انجام شده در خصوص بررسی امنیت عبور و مرور عابران پیاده از خیابانهای سطح شهر تبریز است که می تواند در برنامه ریزی ها مورد استفاه قرار گیرد.

آهور در ادامه با اشاره به اینکه در محدوده خاوران مجموعه آپارتمانهایی برای اسکان افرادی که در بافت حاشیه نشین حضور دارند پیش بینی شود گفت: طبیعتا باید بعد از اینکه با حکم قلع و قمع خانه های بدون استاندارد برای ساکنان این منازل فکری شود تا این حاشیه نشینان دوباره در جای دیگر اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز ننمایند.
وی همچنین با اشاره به پیشنهاد خود در خصوص ایجاد توقف گاههای تاکسی و اتوبوس گفت: به نظر می رسد احداث توقف گاههای تاکسی و اتوبوس در مکانهایی نظیر ارتش شمالی، نصف راه و آبرسان ضروری باشد.
وی همچنین با اشاره به اینکه مسئولیت بهسازی و احیای بافت فرسوده به عهده شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گذاشته شده است خواستار ارائه گزارش عملکرد این شرکت در صحن علنی شورا شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.