قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با مروری بر صفحات اول امروز روزنامه ها.

از "تازه ترین دبه آمریکا" تا "روسیه هم 6تاییه"

عکس یک روزنامه "قدس" مربوط است به سخنرانی رئیس جمهور در بجنورد. از قول دکتر روحانی می خوانیم: "برای خدمت به مردم منتظر رفع تحریم ها نمانده ایم"

تیتر روزنامه "ایران" در این خصوص به این شرح است: "منکران اثر تحریم از جیب مردم بی خبرند" این روزنامه همچنین از قول "روحانی" می نویسد: "ملت ایران هم شادی می خواهد، هم رونق اقتصادی و هم سانترییوژها را"

روزنامه "جوان" نیز در تیتر یک خود نوشت: "روحانی خطوط قرمز را کشید"

در این روزنامه می خوانیم: رئیس‌ جمهوردر تازه ترین اظهارات خود خطوط قرمز را كشيد و صراحتاً «حفظ غنی‌سازی، تداوم تحقیق و توسعه و لغو قطعنامه‌ها و تحریم‌های اقتصادی» را خطوط قرمز ایران در مذاکرات دانست. البته رئیس‌جمهور بلا فاصله تأکید کرد که «در مذاکرات هسته‌ای هیچ‌کس نباید شک کند که دولت و مذاکره‌کنندگان، همه خطوط قرمز را رعایت کرده‌اند.»

جمهوری اسلامی: "تحریم ها را از طریق سازمان ملل لغو خواهیم کرد"

اطلاعات: "دین، شادی و رفاه را توامان می خواهیم"

کار و کارگر: "حمایت از واحدهای تولیدی حمایت از اشتغال است"

شهروند: "آنها که می کویند تحریم ها مهم نیست از جیب مردم بی خبرند"

آرمان امروز: "منکران تاثیر تحریم ها از جیب مردم بی خبرند"

آسیا: "حمایت مردم را پشت سر داریم، زنجیر نابجای «تحریم» پاره خواهد شد"

***

طرح بی سابقه مجلس

281 نماینده مجلس طرح دوفوریتی حمایت از 6میلیون نیازمند ازکار افتاده را تقدیم هیات رئیسه کردند. در همین راستا روزنامه "همشهری" در تیتر یک خود نوشت: "طرح بی سابقه مجلس"

روزنامه "کیهان" هم در این خصوص تیتر زد: "طرح 2فوریتی حمایت از 6میلیون نیازمند تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد"

هدف از این طرح این است که حداقل امور معیشتی برای این افراد فراهم شود. برای یک خانوار چهار نفره، جمع 82 هزار تومان کمیته امداد و یارانه، 264 هزار تومان برای یک ماه می شود که با اجرای این طرح به نسبت دستمزد یک کارگر، دریافتی آنان 591 هزار تومان می شود.

***

روسیه هم 6تاییه

روزنامه "ایران" از دومین برد والیبال ایران در سرزمین تزارها می نویسد. در تیتر این مطلب نوشته شده است: "روسیه مات شد"

روزنامه "جوان" هم از امید به صعود با درهم پیچیدن روس ها نوشت.

روزنامه "آفتاب یزد" هم از "ادامه تلاش های پنهان دولت برای حضور زنان در ورزشگاه ها" می نویسد.

روزنامه ورزشی "پیروزی" هم نوشت: "روسیه هم 6تاییه"؛ اشاره این روزنامه به شاهکار والیبال ایران و 6ست و 6 امتیاز در دو شب متوالی است.

ابرار ورزشی: "شکست دوبه روسیه"

خبرورزشی: "روسیه دوبله شد"

ایران ورزشی: "روی دور برد"

90: "خورسید پارس از «شرق» طلوع کرد"

اخبار ضد و نقيضي همچنان از حضور بانوان در ورزشگاه محل برگزاري واليبال ليگ جهاني منتشر مي‌شود. 29خرداد تیم والیبال ایران با آمریکا مسابقه دارد و در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که آیا بانوان هم اجازه حضور در ورزشگاه را دارند یا خیر.

***

تازه ترین دبه آمریکا

روزنامه "کیهان" گزارشی خبری تحلیلی در خصوص مسائل هسته ای دارد. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "غنی سازی 2درصد، تازه ترین دبه آمریکا!"

روزنامه "عصرایرانیان" نیز از افشای دو زیاده خواهی جدید آمریکا پس از بیانیه لوزان می نویسد. در تیتر یک این روزنامه نوشته شده است: "کاهش غنی سازی به 2درصد و توقف آزمایش های مکانیکی سانتریفیوژها"

گفتنی است چند روز پیش در پنجمين نشست خبري حسن روحاني، رئيس‌جمهور اسلامي ايران؛ دکتر روحانی گفت: "يك اشكالي وجود دارد و آن اين است كه طرف مذاكره‌كننده ما در برخي موارد بعد از اينكه در يك جلسه به يك چارچوب توافقي مي‌رسيم در جلسه بعدي به چانه‌زني بر مي‌گردد كه اين باعث مي‌شود كار به عقب بيفتد و مذاكرات را طولاني‌تر مي‌كند."؛ روزنامه "جوان" این اظهارنظر روحانی را با عنوان "دبه تایید شد" بازتاب داده بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.