قدس آنلاین : معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی گفت: هیچ دستگاهی اعم از دولتی و یا خصوصی حق افزایش قیمت محصول و یا خدمات خود را بدون مجوز کمیسیون تنظیم بازار ندارد.

هیچ دستگاهی حق افزایش قیمت محصول یا خدمت بدون مجوز را ندارد

به گزارش قدس آنلاین علی غفورمقدم در نشست خبری تشریح اقدامات ویژه ماه مبارک رمضان که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت حراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: تمام اقدامات انجام شده از جمله برگزاری نمایشگاه ضیافت در مشهد و شهرستانهای دیگر استان برای این بوده که بازار آرامی به وجود بیاید تا مردم با ارامش و بدون دغدغه به عبادت بپردازند.

وی با اشاره به فراهم کردن برخی از کالاهای اساسی در قالب اقلام تنطیم بازار تصریح کرد: از جمله این کالاها برنج، مرغ منجمد و قند شکر است که در نمایشگاه ضیافت عرضه می شوند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی ادامه داد: همچنین برخی از اتحادیه ها به صورت خودجوش اقداماتی را انجام داده اند که از جمله آنها در نظر گرفتن تخفیف بین 5 تا 15 درصدی است.

غفوری مقدم در ارتباط با اقدامات انجام شده برای بالا بردن کیفیت اقلام عرضه شده در نمایشگاه ضیافت یادآور شد: درنمایشگاه عرضه کالایی که برای نوروز برگزار شد نظرسنجی مردمی انجام شد که از نتایج آن برای برپایی نمایشگاه رمضان نیز بهره گرفته شده است.

وی بیان کرد: به عبارت دیگر مردم می توانند با اطمینان از کیفیت محصولات ارائه شده در نمایشگاه ضیافت از فرصت فراهم شده بهره ببرند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی ادامه داد: اولویت اقدامات تنظیم بازار اقلام پروتئینی، گوشت قرمز، مرغ، برنج، روغن، قند و شکر، نان، حبوبات و دیگر موارد پرمصرف مورد تقاضای مردم است.

غفوری مقدم ادامه داد: امید می رود با اقدامات انجام شده ومشارکت مناسبی که اتحادیه ها با سازمان داشته اند مردم بدون دغدغه بتوانند مایحتاج خود را تأمین کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.