قدس آنلاین : دبیر اجرایی اتاق اصناف مشهد گفت: در حال حاضر با در نظر گرفتن تسهیلات مناسب و تمهیدات به اندازه برای تأمینن مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی وجود ندارد.

برای تأمین مایحتاج مردم در ماه رمضان هیچ مشکلی نداریم

 

به گزارش قدس آنلاین عبدالله افشار صالح در نشست خبری تشریح برنامه های تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان که در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: برای پیشگیری از تخلفات احتمالی در این ماه بازرسی های منظمی انجام می شود که در آن درجه کالا و قیمت فروش را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت انجام تخلف اعمال قانون می کنند.

وی تصریح کرد: همچنین برای قیمت گذاری کارشناسان با بررسی جنس و تعیین درجه کیفیت آن قیمت را مشخص کرده و این بها مبنای اصلی برای فروش قرار می گیرد.

دبیر اجرایی اتاق اصناف مشهد با اشاره به اختلاف قیمت هایی که ممکن است در برخی از اقلام به وجود بیاید اظهار کرد: به عنوان مثال موادتشکیل دهنده زولبیای درجه یک که در شمیرانات قیمت آن 9 هزار و 600 تومان اعلام شده شامل نشاسته وماست است ولی ممکن است در یک نوع زولبیا از آرد استفاده شود که در این صورت بهای تمام شده باید کمتر باشد.

افشار صالح ادامه داد: همچنین ممکن است که برای تهیه یک نوع زولبیا از خامه، پودر بادام و پودر پسته استفاده شود که قاعدتا باید قیمت بالاتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این قاعده در مورد دیگر اقلام نیز حاکم است و در درجه های مختلف قیمت های اقلام متفاوت است و خریداران باید به ان توجه کنند به جز این قاعده کلی در صورت انجام هر گونه تخلف افراد می توانند مراتب را به اتاق اصناف اطلاع دهند تا پیگیری جدی در این مورد انجام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.