قدس آنلاین- تبریز: طرح ترافیکی میدان آذربایجان تبریز به دلیل ناکافی بودن مطالعات صورت گرفته و نیاز به بررسی بیشتر، توسط شورای ترافیک استان متوقف و به کمیته فنی مربوطه ارجاع شد.

اجرای طرح ترافیکی میدان آذربایجان برای مطالعات بیشتر متوقف شد
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای ترافیک استان، گفت: اجرای طرح جراحی ترافیکی میدان آذربایجان به مطالعات بیشتری نیاز دارد و از این رو شهرداری تبریز تا زمان انجام مطالعات کافی، اجرای آن را متوقف کند.


محمدصادق پورمهدی اظهار کرد: با توجه به این که اجرای هر طرحی بدون تصویب شورای فنی، تصرف در اموال عمومی محسوب می شود لذا شهرداری تبریز باید تا انجام مطالعات کافی بر روی این طرح و نهایی شدن آن، از اجرای طرح خودداری کند.

وی افزود: طرح جراحی ترافیکی میدان آذربایجان یکی از طرح های مهم و حیاتی در ترافیک تبریز است و شهرداری لازم است در اجرای این طرح نظرات و تجربه های کارشناسان و اساتید دانشگاهی را هم به کار گیرد.

پورمهدی همچنین با بیان این که اجرای طرح های ترافیکی با هدف روان سازی ترافیک انجام می شود، اضافه کرد: اجرای ناقض این طرح ها موجب نارضایتی مردم و بروز مشکلات بعدی خواهد شد.

وی گفت: زمانی که طرحی در شورای فنی و ترافیک مصوب می شود باید برای اجرای صحیح و کامل آن با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و نیروی انسانی اعمال قانون شود.

در این جلسه طرح تبادل ارس و دسترسی آن به میدان آذربایجان و همچنین طرح میدان آذربایجان برای بررسی بیشتر به مشاوران طرح ارجاع داده شد و مکان یابی ایستگاه چهارم خط دوی متروی تبریز به تصویب اعضا رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.