قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور خیرین سلامت گفت: بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق مشهد که به کمک خیرین احداث شده، در ماه های آینده بهره برداری می شود.

بیمارستان تخصصی قلب مشهد با همت خیرین در آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر عبدالله بهرامی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمارستان 120 تختخوابی در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع واقع در خیابان امام رضا(ع) مشهد هم اکنون آماده بهره برداری است.

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان کنونی علی ابن ابیطالب (ع) مشهد،بیش از یک دهه گذشته در قالب درمانگاه خیریه دایر بود و پس از آن به دلایلی تعطیل شد.

به گفته وی، اکنون با کمک خیرین این مکان درمانی بهسازی و بازسازی شده و در قالب بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته است.

مدیر عامل بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) مشهد افزود: خیرین سلامت برای بهسازی و بهره برداری از این بیمارستان تاکنون 30 میلیارد ریال هزینه کرده اند.

بهرامی ادامه داد: هم اکنون فراهم شدن تجهیزات پزشکی و کادر درمانی بیمارستان قلب و عروق علی ابن ابیطالب (ع) مشهد در حال انجام است.

در حال حاضر 24 بیمارستان با چهار هزار و 690 تخت فعال زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی دایر است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد اکنون دارای یک بیمارستان تخصصی قلب و عروق با نام دکتر 'شریعتی' است و هم چنین دو بیمارستان های بزرگ آموزشی این دانشگاه با نام امام رضا (ع) و قائم (عج) در مشهد نیز دارای بخش های تخصصی قلب و عروق می باشند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان قطب پزشکی در شرق کشور دارای هشت هزار دانشجو و افزون بر 17 هزار پرسنل بهداشتی و درمانی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.