۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 290866

ظاهرا «ژولی گیه» جندان هم بی علاقه نیست که زندگی خصوصی اش زیر ذره بین رسانه ها باشد. این روزها را باید به نام او زد. گیه همه جا حضور دارد؛ از جشنواره فیلم «کن» تا مسابقات «رولان - گروس».

حاشیه های معشوقه آقای رئیس جمهور!
روزنامه هفت صبح: ظاهرا «ژولی گیه» جندان هم بی علاقه نیست که زندگی خصوصی اش زیر ذره بین رسانه ها باشد. این روزها را باید به نام او زد. گیه همه جا حضور دارد؛ از جشنواره فیلم «کن» تا مسابقات «رولان - گروس». دو دقیقه و 50 ثانیه از مراسم افتتاحیه جشنواره کن گذشته بود که دوربین های کانال پلاس روی صورت خندان ژولی زوم کردند. 11 دقیقه بعد سخنران از «فرانسوا اولاند» حرف زد و باز این تصویر خندان معشوقه آقای رییس جمهور بود که روی پرده نقش بست. در واقع گیه زیر نور دوربین ها می کوشد خود را فردی خوش رو نشان دهد.
 
حاشیه های معشوقه آقای رییس جمهور!

او اکنون یکی از چهره های مورد علاقه رسانه هاست و مردم هر جایی که او دعوت شود صف می کشند تا زنی را ببینند که اولاند برای حضور او در زندگی اش هزینه های بسیاری پرداخته است. علاوه بر جشنواره های فرهنگی که او همواره در آنها حضور دارد، فعالیت هایش در کارهای عام المنفعه نیز افزایش یافته است. او سفرهایی نیز به لبنان، آمریکا و سرزمین های اشغالی داشته است. برخی معتقدند گیه با این دست فعالیت ها خود را آماده می کند که در صورت انتخاب مجدد اولاند، رسما نقش بانوی اول را بپذیرد.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    15 2
    خود مردم فرانسه مشکلی با این مساله ندارند اونوقت شما باز شروع کردین به این حرکات ببخشید بی کلاس. مردم زندگی خودشون رو دارند و بهتره ما هم به مشکلات و کمبودهای اساسی مملکتمان برسیم تا خاله زنک بازی
  • محمد IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    1 1
    سلام عالی است