شاخص کل بورس و اوراق بهادار در اولین روز تابستان با ۴۶۵ واحد رشد وارد کانال ۶۴ هزار واحدی شد تا در پایان بازار عدد ۶۴۲۷۶ واحد را ثبت نماید.

 صعود شاخص کل بورس به کانال ۶۴ هزار واحدی در اولین روز تابستان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار ایرنا از واحد تحلیل کارگزاری صباجهاد، در بازار امروز شاخص 30 شرکت بزرگ 20 واحد، آزاد شناور686 واحد، بازار اول 423 واحد، بازار دوم 416 واحد و صنعت 328 واحد رشد کردند.

شاخص قیمت (هم وزن) و شاخص کل (هم وزن) به ترتیب با 53 و 61 واحد رشد به 8625 و 9827 واحد رسیدند. همچنین شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) نیز در روز جاری 193 واحد افزایش عدد 26661 واحد را ثبت کرد.

در بازار امروز 710 میلیون سهم به ارزش 126 میلیارد تومان داد و ستد شد. افزایش قیمت سهام ها برای چندمین روز در حالی رخ داد که فروشندگان در قیمتهای فعلی خیلی تمایل به فروش ندارند.

نماد پالایشی ها امروز به تابلو برگشتند و نمادهای شبندر و شپنا بترتیب با 72 و 54 واحد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در معاملات امروز گروه های خودرو و بانکی هر کدام با 19 میلیارد تومان، بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

نمادهای شنفت، حفاری، خاور، سیدکو، خاهن، دلقما و شبریز امروز به بازار برگشتند و شاهد توقف نمادهای فمراد، قنقش، بنیرو، سهرمز، فملی و کدما بودیم.

در پایان بازار نمادهای شبندر و شپنا با 9 و 6 میلیارد تومان تقاضا در حداکثر دامنه نوسان قیمتی، برترین تقاضا را به خود اختصاص دادند و نماد فنوال با 2 میلیارد برترین عرضه بازار بود.

در بازار آتی سهام همچون روزهای گذشته بدون معاملات به پایان رسید.

ارزش روز بازار نیز در پایان معاملات امروز با هزار میلیارد افزایش نسبت به روز گذشته به از 281 هزار میلیارد تومان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.