۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 291205

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات امروز باز هم با رشد مواجه شد و با ۵۶۳ واحد افزایش به رقم ۶۴ هزار و ۸۳۹ واحد رسید بنابراین شاخص کل در آستانه کانال ۶۵ هزار واحدی قرار گرفت.

 شاخص کل بورس در آستانه ۶۵ هزار واحدی

به گزارش قدس آنلاین و به قنل از خبرنگار  ایرنا، همچنین در بازار امروز شاخص 30 شرکت بزرگ 28 واحد، آزاد شناور 807 واحد، بازار اول 463 واحد، بازار دوم 797 واحد و صنعت 411واحد رشد کردند.

شاخص قیمت (هم وزن)و شاخص کل (هم وزن)به ترتیب با 59 و 67 واحد رشد به 8674 و 9894 واحد رسیدند. همچنین شاخص قیمت(وزنی - ارزشی)در روز جاری 233 واحد افزایش عدد 26886 واحد را ثبت کرد تا در یک روز دیگر، بورس تهران رشد تمام شاخص ها را ثبت کند.

در پایان معاملات امروز 105 میلیون سهم به ارزش 194 میلیارد تومان در بیش از 59 هزار دفعه دادوستد شد تا شاخص کل در دور ابتدایی تابستان هزار واحد صعود را ثبت کند.

نمادهای پالایشی امروز به تابلو برگشتند و نمادهای شبندر و شپنا بترتیب با 72 و 54 واحد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

همچون روزهای گذشته در معاملات امروز گروه های خودرو و بانکی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند تا هر کدام شاهد معاملاتی به ارزش 25 میلیارد تومان باشند.

نمادهای دفارا، دکیمی، لبوتان، سهرمز امروز به بازار برگشتند و نمادهای سکرد، غبهنوش، خوساز، کساپا، رتاپ و تکنو متوقف شدند.

در پایان بازار همانند روز گذشته نمادهای شبندر و شپنا با حداکثر دامنه نوسان قیمتی، برترین تقاضا را به خود اختصاص دادند و برترین عرضه برای نماد فنوال بود

در بازار آتی سهام همچون روزهای گذشته بدون معاملات به پایان رسید.

ارزش روز بازار نیز در پایان معاملات امروز با دو هزار میلیارد افزایش نسبت به روز گذشته به از 283 هزار میلیارد تومان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.