رئیس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر وجود ابهاماتی در خبر «تجاوز گروهی ۶ معتاد به دختربچه‌ای ۱۱ساله» و محل این حادثه گفت:‌ تاکنون هیچ گزارشی در خصوص این موضوع به دست ما نرسیده است.

هیچ گزارشی از تجاوز ۶ معتاد به دختربچه ۱۱ساله به دادگستری نرسیده است
 

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در حاشیه مراسم سالگرد آیت‌الله محمدی گیلانی و در جمع خبرنگاران،‌ در پاسخ به تسنیم در خصوص اخبار منتشر شده از تجاوز 6 معتاد به یک دختربچه، اظهار داشت: تاکنون هیچ گزارشی در خصوص این موضوع به دست ما نرسیده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: البته دراین‌باره ابهاماتی نیز وجود دارد و هنوز به‌طور کامل معلوم نیست که این اتفاق در کجا رخ داده است.

وی در پایان در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص رسیدگی به پرونده رئیس‌جمهور سابق نیز گفت: پرونده آقای احمدی‌نژاد در حال رسیدگی و طی کردن مراحل قانونی است.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که با توجه به اجرای قانون آیین دادرسی کیفری از اول تیر ماه بحث‌ها و انتقاداتی در مورد تبصره ماده 48 این قانون مبنی بر این که در جرایم امنیتی وکلا با نظر رئیس قوه قضاییه انتخاب می‌شوند وجود دارد اظهار داشت: آنچه که در این تبصره آمده و وکلا باید با نظر رئیس قوه قضاییه تعیین شوند، برای مراحل مقدماتی و کشف جرم است که در این مرحله در بسیاری از نظام‌های حقوقی اصلا وکیل نمی‌پذیرند اما ما در محاکم و رسیدگی به پرونده‌ها در دادسرا و زمانی که کیفرخواست صادر می‌شود، محدودیتی نداریم.

اسماعیلی ادامه داد: اما در مورد اینکه در مرحله مقدماتی وکیل را بپذیریم یا نه قرار بر این شد که برخی از وکلا حضور داشته باشند.در این زمینه یک حد وسط انتخاب شد که در این مرحله وکلای خاصی انتخاب شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.