در حملات عربستان سعودی به مناطق مختلف یمن ۱۵ تن شهید و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند و ارتش یمن در تلافی این حملات با ۶۴ موشک مواضع نظامی عربستان را هدف قرار دادند.

۱۵ شهید و ۱۱ زخمی در دور جدید حملات سعودی؛ ارتش یمن با ۶۴ موشک پاسخ داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری  تسنیم به نقل از شبکه خبری المسیره، جنگنده‌های سعودی شب گذشته و صبح امروز چهارشنبه حملات گسترده‌ای را به مناطق مختلف یمن به‌ویژه مناطق غیرنظامی انجام دادند.

شهادت علامه الحمیضه در حملات عربستان به صعده

در همین رابطه، جنگنده‌های سعودی، منزل علامه «عبدالله الحمیضه» را در منطقه ساقین واقع در استان صعده در شمال یمن هدف قرار دادند که به شهادت این عالم دینی و 6 تن دیگر منجر شد. بین شهدا دو کودک و یک زن نیز دیده می‌شوند. در این حمله همچنین 6 تن دیگر نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های سعودی همچنین مدرسه السلام در منطقه فوط در شهرستان حیدان را در استان صعده در چهار نوبت هدف قرار دادند که بر اثر آن این مدرسه به‌صورت کامل تخریب شد.

شهادت 9 تن در حملات عربستان به استان حجه

در همین رابطه در حمله جنگنده‌های سعودی به منطقه برکان و عرابه در شهر رازح واقع در استان صعده، 9 تن شهید و 5 نفر دیگر زخمی شدند.

جنگنده‌های سعودی 18 نوبت الحدیده را بمباران کردند

جنگنده‌های سعودی همچنین در 18 نوبت شهر الحدیده واقع در غرب یمن را هدف قرار دادند و به ساختمان‌های دولتی نیز در شهرستان «میکراس» واقع در استان البیضاء در مرکز یمن حمله کردند.

شلیک 64 موشک به مواضع نظامی عربستان

واحد موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در تلافی حملات عربستان با 36 موشک گراد پایگاه "القعام" عربستان واقع در منطقه ظهران در جنوب عربستان را هدف قرار دادند. همچنین در این حمله برخی از مواضع نظامی عربستان در نهوفه، الزور، وسله و پادگان نیروهای نجران با 28 موشک هدف قرار گرفت.

کشته شدن یک افسر اماراتی در مرزهای یمن

فرماندهی کل نیروهای مسلح امارات اعلام کرد که یک افسر این کشور در حین آموزش در عربستان کشته شده است. این افسر عضو نیروهای مشترک عملیات علیه یمن بوده است.

این در حالی است که منابع یمنی اعلام کردند که این افسر در درگیری با نیروهای یمنی کشته شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.