قدس آنلاین : فرماندار چادگان در بازدید از فعالیت اکیپهای واکسیناسیون دامپزشکی شهرستان گفت: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت دامپزشکی در راستای ارتقاء سطح بهداشت و سلامت در جامعه ، این بخش را باید با نگاه ویژه حمایت کرد.

نگاه ویژه مسؤولین به دامپزشکی، توجه به ارتقاء سطح سلامت در جامعه است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حبیب اله معتمدی فرماندار چادگان و محمد علی اسفنانی نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین و میاندشت در این بازدید در جریان فعالیت اکیپهای فنی دامپزشکی در خصوص پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام شامل شاربن و تب مالت و همچنین واکسیناسیون آبله گوسفند و بز در مناطق روستايي و عشايري بخش چنارود قرار گرفت.

وی با ابراز رضایت از فعالیت کارکنان دامپزشکی شهرستان،گفت:ابراز رضایت دامداران نشانه ارائه خدمات مطلوب دامپزشکی به این قشر زحمتکش است

فرماندار چادگان با اشاره به اینکه  دامپزشکی نقش مهمی در بهداشت و سلامت عمومی جامعه ایفا می نماید افزود: دامپزشکی جزو مشاغل سخت و خط مقدم مقابله با بسیاری از بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان است که باید با نگاه ویژه از این بخش حمایت کرد.

یادآور می شود در جریان این بازدید مدير امور عشاير استان و جمعي از مسئولين شهرستان چادگان نیز حضور داشتند.

دکتر جانبخش، رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان چادگان نیز در جریان این بازدید توضیحاتی در خصوص فعالیتهای دامپزشکی شهرستان به بازدیدکنندگان ارائه نمود.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.