۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
کد خبر: 291920

قدس آنلاین: صبح امروز مراسم امحاي بيش از ۶ تن انواع مواد مخدر با حضور استاندار و رييس شوراي مبارزه با موادمخدر استان اصفهان، فرمانده انتظامي و ساير مسوولان ادارات و جمع كثيري از مردم در منطقه حصه شمالي شهرستان اصفهان برگزار شد

 ۶ تن مواد مخدر در اصفهان امحا شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، فرمانده انتظامي و رييس كميته مقابله شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در مراسم امحاي 6 تن انواع مواد مخدر از كسب رتبه دوم كشوري اين استان در مبارزه و كشف مواد مخدر در سال 94 خبر داد.

سردار عبدالرضا آقاخاني در مراسم امحاي 6 تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان گفت: مراسم امروز، گوشه‌اي از فعاليت يكي از كميته‌هاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان است كه نيروهاي انتظامي در آن نقش اساسي داشتند.
وي با بيان اينكه امروز خط مبارزه با مواد مخدر همان خط مبارزه با دفاع مقدس است، اظهار كرد: همان طور كه استان اصفهان در دوران دفاع مقدس پيش‌قدم بود و بيش از 23 هزار شهيد را تقديم نظام جمهوري اسلامي كرد؛ در زمينه مبارزه  قاطعانه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ هم در بين استان‌هاي ديگر كشور پيش قدم است.
فرمانده انتظامي استان اصفهان از كسب رتبه دوم اين استان در امر مبارزه و كشف مواد مخدر در سال 94 خبر داد و افزود: كسب اين عنوان نشان دهنده عزم محكم و راسخ همه مسوولان و مديران دستگاه هاي استان و اعضاي شوراي مبارزه با مواد مخدر به ويژه استاندار اصفهان است.
سردار آقاخاني از مواد مخدر به عنوان تهديدي جدي براي قشر جوان كشور نام برد و تصريح كرد: موضوع مواد مخدر و اعتياد به آن، يكي از دغدغه هاي مهم دولت تدبير و اميد و مسوولان استان است و در خط مقدم اين مبارزه ماموران جان بركف نيروي انتظامي قرار داردند كه با كمك دستگاه هاي اطلاعاتي، امنيتي، قضايي و ساير سازمان ها و ادارات و حمايت خوب فرمانداران سايه سنگيني را بر سر قاچاقچيان و سوداگران مواد مخدر مي گسترانند.  
رييس كميته مقابله شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به كشف بيش از 10 تن انواع مواد مخدر در سه ماهه امسال، گفت: اين ميزان كشفيات در مدتي كم از سال جاري نشان مي دهد كه دشمن با نقشه هاي پيچيده و كاملاً برنامه ريزي شده درصدد برهم زدن امنيت كشور است و در اين زمينه برنامه جدي دارد.
وي تصريح كرد: البته نيروي انتظامي نيز پرتوان تر از گذشته براي امسال برنامه هاي ويژه اي در زمينه مبارزه با مواد مخدر طراحي و پيش بيني كرده كه از آن جمله مي توان به شناسايي و برخورد با شبكه ها و باندهاي قاچاق مواد در سطح استان، شناسايي و رصد فعاليت توزيع كنندگان خرد در سطح محلات و برخورد با معتادان ولگرد و بي خانمان اشاره كرد.
سردار آقاخاني، تقويت مراكز ترك اعتياد، تقويت مراكز ترك اعتيادي كه اقدام به نگهداري معتادان بي خانمان و كارتن خواب مي كنند، برگزاري جلسات آموزشي براي عموم مردم و اجراي طرح مبارزه با مواد مخدر توسط خود مردم با همكاري سازمان هاي مردم نهاد را از ديگر برنامه هاي كميته مقابله شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان در سال 94 عنوان كرد.
وي خاطرنشان كرد: در سالي كه به نام همدلي و همزباني دولت و ملت نامگذاري شده يك همبستگي و انسجام جدي براي مقابله قاطعانه با معتادان و توزيع كنندگان خرد و كلان مواد مخدر در استان به وجود آمده و كشف 10 تن انواع مواد مخدر در استان شروع خوبي در اين زمينه است و اميدواريم سال خوبي در زمينه مبارزه با اين مواد افيوني و نجات مردم استان از دام اعتياد و آلودگي هاي مواد براي استان رقم بخورد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.