قدس آنلاین: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی از محور جاجرم به میامی به عنوان محورهای حیاتی و اولویت دار استان یاد کرد.

محور جاجرم به میامی از محورهای حیاتی و اولویت دار خراسان شمالی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مهندس علی نیا، در بازدید از محور جاجرم به میامی این محور را از محورهای حیاتی و مهم استان دانست و گفت: این مسیر راه دوم ارتباطی استان با مرکز کشور به لحاظ کشاورزی و باربری است.

وی افزود: این محور در اولویت برنامه های وزارت راه و شهرسازی قرار دارد که در همین رابطه اطلاعات کاملی از پیشرفت فیزیکی پروژه طی این سفر جمع بندی و گزارش به استاندار محترم اعلام می شود.

مهندس علی نیا تصریح کرد: با تزريق بخشي از منابع به این پروژه روند رو به رشدی را در پروژه خواهيم داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: با توجه به اینکه خراسان شمالی از استان های توسعه محور شرق و از راهکارهای اساسی زیرساخت راه است این محور می تواند نقش اساسی در توسعه استان داشته باشد.

مهندس بدیعی مقدم طول کل محور را 90 کیلومتر اعلام کرد و تصریح کرد: این محور می تواند توسعه محور شرق را رونق دهد.

وی این پروژه را برای استان حیاتی دانست که در کوتاه کردن مسیر استان با مرکز کشور بسیار تاثیرگذار است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت این محور، اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از این محور در استان سمنان قرار دارد امیدواریم از طرف این استان نیز کارهای لازم انجام شود تا به صورت همگام پیش رفته و زودتر به نتیجه برسد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.