قدس آنلاین- تبریز: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: در تلاش هستیم تا نقاط ضعف خود را تقویت کنیم.

در تلاش هستیم تا نقاط ضعف خود را تقویت کنیم

عادل بناکار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در تبریز با اشاره به وضعیت تیم والیبال شهرداری تبریز برای فصل پیش رو اظهار داشت: بودجه تعیین شده برای فصل آتی افزایش کمی داشته است با این حال در کادر فنی تیم تغییری ایجاد نشده و سال آتی نیز در خدمت آنها خواهیم بود.

وی تاکید کرد: ضمن اینکه برخی از بازیکنان قبلی را نیز حفظ کرده‌ایم ولی با این حال با توجه به اینکه تیم فصل پیش توانست رتبه سوم لیگ برتر را کسب کند، برخی از بازیکنان انتظار داشتند بودجه تیم افزایش بیشتری داشته باشد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در رابطه با نقل و انتقالات تیمش گفت: به هر حال با چند بازیکن قرارداد بسته‌ایم و در تلاش هستیم تا نقاط ضعف خود را تقویت کنیم و بتوانیم همانند سال گذشته تیمی در حد و اندازه‌های تبریز و ورزش این شهر راهی مسابقات پیش رو کنیم.

بناکار در ارتباط با تمدید قرارداد بازیکنان ملی‌پوش این تیم نیز گفت: با مرندی و صنوبری دوبار حرف زده‌ایم و قرار شده است تا نتیجه را آنها به ما اعلام کنند، بالاخره این بازیکنان جز بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی هستند و قیمتشان بیشتر شده است اما امیدوارم با آنها به توافق برسیم و با هر دو بازیکن تمدید کنیم.

وی افزود: متاسفانه با میکائیل تاجر به بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدیم در عین حال علوی را به عنوان جایگزین از میزان خراسان جذب کردیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در ارتباط با بازی تیم‌های ملی ایران و لهستان گفت: به نظر من تیم لهستان خیلی خوب بازی کرد، تیمی که به واسطه تجربه حضور در مسابقات بزرگ و غلبه بر جو سالنی با 12 هزار جمعیت توانست پیروز دیدار شود.

وی گفت: می‌توانستیم تکلیف صعودمان را خودمان مشخص کنیم و کار به اما و اگر نکشد ولی بالاخره بازی است و در مسابقات نیز سهم ما همیشه برد نیست.

بناکار افزود: این باخت چیزی از ارزش‌های بازیکنان و تیم ملی ما کم نکرد، ما هم نباید انتظار داشته باشیم تیم ملی کشورمان همیشه در دیدارهای خود پیروز میدان باشد چرا که حریفان تیم ملی نیز تیم‌های درجه یک و حرفه‌ای هستند.

وی تاکید کرد: در کل لهستان در این دیدار بالاتر از حد انتظار ظاهر شد و توانست با انجام یکی از بهترین بازی‌هایش تیم ملی ایران را شکست دهد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری در ارتباط با دیدارهای آتی تیم ملی والیبال نیز گفت: بعد از این باخت کار ما کمی سخت‌تر شد البته فکر می‌کنم با توجه به وضعیت تیم ملی روسیه بتوانیم با دو برد خوب از سد این تیم بگذریم.

وی گفت: از سوی دیگر آمریکا و لهستان نیز تیم‌های قدرتمندی هستند که آمریکا باید در لهستان میهمان این تیم باشد با این حساب شانس صعود ما اگر کم هم شده باشد؛ از بین نرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.