قدس آنلاین- تبریز: با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کشوری علی نیرومند به عنوان مدیرعامل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت کشورمعرفی شد و از خدمات علی شامی نژاد مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی به عمل آمد.

مدیرعامل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت کشوری معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، دراین آیین معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از گندم به عنوان کالای راهبردی نام برد و بر فرهنگ سازی و امر آموزش در خصوص مصرف نان و قداست آن تاکید کرد.


مهندس محمد صادق پورمهدی گفت : با استفاده از دانش بومی و تجارب دنیا باید از شیوه های سنتی به سمت صنعتی کردن عرضه نان برویم و قیمت های آن را متناسب با درآمد جامعه واقعی تر کنیم .

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی فرهنگ و اقتصاد را دو مقوله مرتبط به هم بیان کرد و افزود:  برای تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب باید بسترهای لازم فرهنگی و آموزشی آن در جامعه فراهم شود و مردم به تولید ملی بها دهند و مدیریت مصرف در میان مردم و مسوولان نهادینه شود.

وی درهمین ارتباط نفش رسانه های ارتباطی ، علما ، دانشمندان و نهادهای فرهنگی و تبلیغاتی را مورد تاکید قرار داد .

وی دراین مراسم با قدردانی از خدمات علی شامی نژاد مدیرعامل سابق شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقثه هشت کشوری از نیروی انسانی به عنوان ارزشمند ترین سرمایه سازمان ها و دستگاه های اداری و اجرایی یاد کرد و گفت : مسوولیت ها در نظام جمهوری اسلامی امانتی از سوی مردمهستند و باید آن را پاس بداریم و وطایف آن را تا پایان حضور به زیبایی ادا کنیم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.