قدس آنلاین: نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي گفت: روز قدس نماد مقاومت جهان اسلام است ، مقاومتی که کمر غرب را شکسته است.

مقاومت جهان اسلام کمر غرب را شکسته است/توافق‌نامه‌اي امضا شود كه عزت و استقلال كشور حفظ شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حميدرضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: روز قدس مي تواند بيانگر نماد مظلوميت و ايستادگي مردم منطقه و ظلم و جنايت متجاوزين به كشورهاي اسلامي باشد.
وي در ادامه افزود: راهپيمايي مسلمانان در اين روز همچنين مي‌تواند ظلم كشورهايي مانند عربستان كه در سايه حمايت آمريكا و متحدينش به كشور اسلامي يمن تجاوز و اقدام به نسل كشي كردند، را نيز به تصوير بكشد.
نماينده مردم اصفهان در مجلس گفت: روز قدس امسال اين ويژگي را دارد كه ايستادگي و پويايي جريان مقاومت و بيداري اسلامي را نشان مي‌دهد.
فولادگر با بيان اينكه همزماني روز قدس امسال با مذاكرات هسته‌اي مي‌تواند حامل پيامي باشد، اظهار داشت: ما با ايستادگي در برابر زورگويي‌هاي نظام غرب در خصوص مسايل ملي و امنيتي كشورمان مي‌توانيم نقشه‌هاي اسراييل و آمريكا براي ايجاد ناامني در منطقه و تضعيف قدرت نظام جمهوري اسلامي را نقش بر آب سازيم.
وي خاطر نشان كرد: شجاعت،‌ غيرت و ايستادگي تيم مذاكره كننده ايراني در مواضع تعيين شده از سوي رهبري و طرح تصويب شده در مجلس شوراي اسلامي مبني بر لزوم حفظ دستاوردهاي هسته‌اي كشور مي‌تواند بر هم زننده تفكرات غرب و به ويژه اسراييل و آمريكا در به چالش كشيدن جمهوري اسلامي باشد.
فولادگر در پايان گفت: اين بهترين پيامي است مردم ايران در روز قدس مي‌توانند به گوش جهانيان برسانند و اعلام كنند كه تيم مذاكره كننده كشور با ايستادگي بر مواضع بر حق ملت ايران،‌ طرف مقابل را مجبور مي‌كند حقوق ما را به رسميت شناخته  و توافق‌نامه‌اي امضا شود كه عزت و استقلال كشور حفظ شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.