وزیر دادگستری گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس، دیپلمات‌هایمان را که در وین در مقابل استکبار جهانی با گام‌های استوار ایستاده‌اند حمایت کردند.

وزیر دادگستری: مردم با حضور در راهپیمایی دیپلمات‌های هسته‌ای را حمایت کردند

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در جمع راهپیمایان روز قدس در میدان امام اصفهان، اظهار کرد: سلام و درود بر شما روزه‌داران و شب‌ زنده‌داران مقاوم، هوشیار، حق‌طلب و خداجوی که با شکوهی بلند و استثنایی اینگونه تأثیرگذار و تعیین کننده در صحنه حاضر می‌شوید.

وی با بیان این‌که «امروز در 770 نقطه کشور تظاهرکنندگان عزت و ایمان خود را به جهان نشان می‌دهند» گفت: امیدوارم خداوند این سرزندگی و ایمان را از شما نگیرد و در این راه شما را استوار گرداند.

وزیر دادگستری با اشاره به این‌که «روز قدس امسال با روز قدس سال‌های دیگر چند تفاوت عمده دارد» افزود: اولین تفاوت این است که روز قدس امسال در روز قدر واقع شده است. امروز قطره قطره عرق‌های شما و سانت سانت گام‌های شما عبادت و برای شما نجات محسوب می‌شود.

پورمحمدی اضافه کرد: تفاوت دیگر این است که شما با این حضور دیپلمات‌هایمان را که در وین در مقابل استکبار جهانی با گام‌های استوار ایستاده‌اند حمایت کردید.

وی تأکید کرد: امروز دیپلمات‌های شما با قامتی استوار از عزت شما ملت دفاع می‌کنند و واقعا با این حرکت استواری که انجام می‌دهند انقلاب ما را جهانی کرده و در جهان شمول شدن انقلاب گامی اساسی برداشتند.

وزیر دادگستری با بیان این‌که «امروز پانزدهمین روزی است که وزیر امور خارجه آمریکا با تمام دستگاهش مقابل دیپلمات‌های ما قرار گرفته است» افزود: ‌آنها نشسته‌اند تا مقاصد خود را به دست آورند و تمام کارهایشان را در سراسر جهان کنسل کرده و کنار گذاشته‌اند. آنها با این کار در مقابل تمام رسانه‌های جهان این پیام را دادند که انقلاب ایران بسیار تأثیرگذار است و به همین دلیل برای مذاکره با این کشور تمام کارهایشان را کنار گذاشته‌اند.

پورمحمدی با اشاره به این‌که «امروز عوامل وابسته به صهیونیست و دشمنان اسلام دلالان و آنهایی که به دروغ لباس دین و صلح به تن کرده‌اند رسواتر از همیشه هستند» ادامه داد: امروز همه به وجود آورندگان داعش همین داعش را بلای جان خود می‌بینند و نیاز به جمهوری اسلامی ایران دارند. چرا که خودشان اذعان کرده‌اند که به کمک جمهوری اسلامی ایران است که می‌توانند از دست داعش نجات پیدا کنند.

وی با بیان این‌که «از این مانورها و سروصداها بیم نداشته باشید» ادامه داد: روزی می‌رسد که وعده‌های پنهان عیان خواهد شد و شما می‌بینید که دشمنانمان فقیر هستند و برای مثال رقیب انتخاباتی دموکرات‌ها و حزب جمهوری‌خواه می‌گویند امروز رئیس جمهوری آمریکا و وزیر امور خارجه‌اش از ایرانی‌ها گدایی می‌کنند.

پورمحمدی با اشاره به این‌که «روز قدس امسال چهره واقعی تروریسم را در جهان نمایان کرده است» ادامه داد: امروز متأسفانه مدعیان حفاظت از حرمین شریفین رسوا شدند و حملات به مردم یمن چهره فریب و دغل‌کار اسلام و اسلامیت و انسانیت دغل باز مدعی را رسوا و آشکار کرده است.

وزیر دادگستری ادامه داد: ما به پاسبان‌های حرمین شریفین امروز اعلام می‌کنیم با حرکتمان در روز قدس نه تنها به دنبال آزادی قدس هستیم بلکه به دنبال آزادی حرمین شریفین از دست شما هم هستیم.

پورمحمدی ادامه داد: امروز بیش از 6 میلیون فلسطینی آواره و سه میلیون فلسطینی اصیل در چنگال رژیم صهیونیستی هستند اما در 35 سال گذشته اسرائیل در جنگ‌های پی‌در‌پی شکست خورده است و منحنی رو به پیشرفت آنها شکسته شده است. آنها در مقابل حزب‌الله لبنان و فلسطینیان شکست‌اند.

وزیر دادگستری به فریادهای وزیر امور خارجه کشورمان بر سر مسئول سیاست خارجی اروپا اشاره کرد و گفت: وقتی آقای ظریف به گروه 1+5 اعلام می‌کند که هیچ ‌گاه یک ایرانی را تهدید نکنید و پس از آن وزیر امور خارجه روسیه هم همین را تکرار می‌کند این یعنی با تهدید، ایران و ایرانی را نمی‌توانید بلرزانید.

وی به جمله شهید بهشتی که گفت «آمریکا عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» اشاره و خاطرنشان کرد: به زودی قدس شریف، عراق، سوریه و به خصوص ملت عزادار یمن آزاد خواهند شد. اما متأسفانه اگر می‌بینید امروز این بلاها سر دنیا می‌آید به دلیل این است که فرهنگ سازی و تمدن سازی به دست صهیونیست‌ها افتاده است و شعار روز قدس ملت ایران شعار علیه فرهنگ صهیونیستی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.