قدس آنلاین: نماینده شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: مردم ایران و به خصوص مشهد در راهپیمایی روز قدس سنگ تمام گذاشتند و پیام این راهپیمایی نابودی اسرائیل بود.

پیام راهپیمایی روز قدس نابودی اسرائیل بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد حسین محرابی در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: حضور مردم مشهد مانند دیگر شهرهای ایران بسیار پررنگ و مثال زدنی بود، آن هم در هوای گرم و با دهان روزه و به واقع سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنم که 4 مسیر اصلی منتهی به حرم مطهر رضوی برای راهپیمایی‌‍‌های مشهد انتخاب شود زیرا یک مسیر برای این سیل خروشان جوابگو نیست.

نماینده شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: پیام راهپیمایی روز جهانی قدس نابودی اسرائیل و حمایت از فلسطین، یمن، عراقريال سوریه و دیگر کشورهای مظلوم بود.

محرابی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای عملکرد خوبی داشته و مردم ایران از آنها راضی هستند و امیدواریم که نتیجه نهایی آن چیزی باشد که خواست ملت ایران باشد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که به آمریکا خوش بین نیستیم ، زیرا به نعهدات پایبند نیست و متأسفانه 1+5 هم از آنها حمایت می‍‌کند اما تیم هسته‌ای از حق مسلم ملت ایران کوتاه نخواهد آمد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.