مدیر تیم های ملی والیبال در پاسخ به انتقادهای مطرح شده درباره کادر فنی تیم ملی گفت: کمیته فنی فدراسیون درباره دستیاران کواچ تصمیم می گیرد.

منظمی: کمیته فنی درباره دستیاران کواچ تصمیم می گیرد

امیرحسین منظمی با اشاره به انتقادهای مطرح شده درباره ضعف کادر فنی تیم ملی و دستیاران کواچ در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: صد در صد باید نقاط ضعف و قوت تیم دیده شود و موارد اشکال را برطرف کنیم. ما در جلسه کمیته فنی همه جوانب تیم را بررسی می کنیم. قطعا به موضوع مربیان هم اشاره و راه حل های موجود را بررسی می کنیم. با نظر کمیته فنی در صورت صلاحدید از سایر مربیان نیز در کنار کواچ استفاده خواهد شد تا کادرفنی تقویت شود.

 

مدیر تیم های ملی والیبال درباره عملکرد ملی پوشان گفت: از نظر من تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی نمره قبولی گرفت. بازیکنان خیلی خوب بازی کردند و عالی بودند. شاید باید از ابتدا مسابقات را مقتدرانه تر شروع می کردیم اما چندین آسیب دیدگی کار را برای تیم ایران سخت کرد. همین موضوع موجب شد که عملکرد بازیکنان در چهار بازی نخست سخت شود. اما بعد از بازی دوم با لهستان تیم ایران به مراتب بهتر کار کرد.

 

وی افزود: شاید اگر آسیب دیدگی نداشتیم به عنوان تیم اول به مرحله نهایی صعود می‌کردیم. فدراسیون هم از هیچ چیزی دریغ نکرد. تیم ملی قبل از لیگ جهانی به کشورهای جمهوری چک و فنلاند سفر کرد. الان هم موفقیت اصلی ما حفظ سهمیه گروه A لیگ جهانی است. روسیه با آن همه اعتبار به دسته دو سقوط کرد. این جای شکر دارد ولی انشالله باید تیم را برای جام جهانی آماده کنیم.

 

منظمی درباره حضور تیم ملی والیبال "ب" در مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: با اتفاق نظری که بین کادر فنی تیم های الف و ب وجود دارد، قطعا بازیکنان مورد نیاز برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت می شوند. هدف ما این است که جوانان تیم ملی "ب" کسب تجربه کنند. البته تیم ملی الف هم استراحت می کند تا برای کسب سهمیه المپیک آماده شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.