قدس آنلاین – رها واعظی: چندی پیش، رسانه های تکنولوژی، خبری را مبنی بر توقف گوشی های هوشمند توسط سونی منتشر کرده بودند که این خبر توسط مدیرعامل کمپانی سونی تکذیب شد.

رد شایعه ی توقف ساخت گوشی های هوشمند توسط سونی

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، مدیرعامل شرکت سونی، خبر توقف تولید گوشی های هوشمند توسط این شرکت را تکذیب و اعلام کرد که سونی هرگز بازار گوشی های هوشمند را ترک نخواهد کرد.

شایعات خروج شرکت ژاپنی سونی از بازار گوشی های هوشمند و روی آوردن به تولید قطعات سودآور برای شرکت های بزرگ تکنولوژی، از چندین ماه پیش در سایت های تکنولوژی منتشر شده بود.

سونی اخیرا به رویترز اعلام کرده است که استراتژی خروج از بازار گوشی های هوشمند رد شده است وسونی علاوه بر فعالیت در بخش تلویزیون های هوشمند، در تلاش برای توسعه ی گوشی های هوشمند خود می باشد.

هر چند سونی در تولید لپ تاپ های Vaio خود نشان داد که ترسی از سرمایه گذاری در تولید قطعات کاربردی ندارد.

اما این شرکت، از تولید گوشی های هوشمند، سود خوبی به دست آورده و قصد خروج از این بازار را ندارد.

به عقیده سونی، گوشی های هوشمند بیش از سایر فناوری ها با زندگی مردم عجین شده است و تولید این تکنولوژی، مستقیما باعث توسعه ی سایر تکنولوژی ها خواهد شد.

سونی شایعات اخیر به وجود آمده در خصوص تولیدات گوشی های هوشمند خود را ترمیم و اعلام کرد که در برنامه های جدید، مهم ترین بازار برای گوشی های هوشمند آینده اش، بازار آمریکا می باشد، زیرا شایعات اصلی از همین کشور نشات گرفته شده و با این حرکت می تواند شایعه پردازان را در رسیدن به اهداف تخریبی خود ناکام گذارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.