مسعود عباسی : مقصد مدافع ملی پوش تیم ملی درلیگ ایران مشخص نیست، سید جلال حسینی هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده است ...

 هیچ وقت نگفته‌ام حاضرم بدون  قید و شرط برای پرسپولیس بازی کنم

 اما پیشنهادهای متعددی پیش روی او قراردارد که گفته می شود نفت تهران به نسبت سایر پیشنهادها جدی تر است اما با این وجود هنوز جلال حسینی نفتی نشده است تا این پرسش به وجود بیاید که سرانجام حسینی پیراهن کدام تیم را به تن خواهد کرد؟

حسینی که انتظار داشت پس ازبازگشت به ایران درخط دفاعی تیم اسبق خود یعنی پرسپولیس به بازی گرفته شود بعد ازآنکه مطمئن شد نامش درلیست برانکو نیست سراغ گزینه های دیگر رفت که جدی ترین آنها استقلال تهران بود. سید جلال یک بار تلفنی و یک بار هم حضوری با استقلالی ها مذاکره داشته است اما گفته می شود که نگران هجمه تماشاگران پرسپولیس است و به همین دلیل در راه انتخاب استقلال دچار تردید شده است.

از سوی دیگراین بازیکن هفته گذشته مذاکرات فشرده ای را با باشگاه نفت وعلیرضا منصوریان داشت و گفته می شود احتمال حضور اودر جمع نفتی ها زیاد است.از طرفی علی دایی گزینه هدایت ملوان روی سید جلال نظر دارد و مذاکراتی نیز صورت گرفته تا اگر دایی راهی انزلی شد، سید جلال نیز به زادگاهش برگردد.

اما همه می دانند که مدافع باسابقه تیم ملی دلش هنوز با پرسپولیس است به همین دلیل سایر پیشنهادها را در آب نمک قرارداده تا اگر پرسپولیس منتفی شد بدون تیم نماند، اما با این وجود او برای پیوستن به پرسپولیسس یک شرط مهم دارد که تحقق این شرط با شرایط کنونی امکان پذیرنیست مگر این که برانکو ایوانکوویچ ازمواضع خود درقبال سید جلال حسینی عقب نشینی کند.

در همین رابطه سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حرف‌هایی که به نقل از او منتشر شده است، عنوان کرد: متاسفانه یکی ازروزنامه‌ها مدعی شده است من نزد هیأت مدیره جدید گفته‌ام حاضرم درصورت موافقت برانکو بدون قید وشرط به پرسپولیس بیایم اما این نقل‌قول کذب است.

او درباره واقعیت مذاکره‌اش با پرسپولیس هم گفت: هفته پیش وکیلم به باشگاه رفت و آنجا بدون این که حرفی ازبرانکو بزنند، گفتند که می‌خواهند با من قرارداد ببندند. حتی مسؤولان پرسپولیس اصرارداشتند چهارشنبه پیش که به خاطر شهادت حضرت علی (ع) تعطیل بود، با پرسپولیس قرارداد ببندم اما به دلیل ضد و نقیض گویی‌هایی که از آنها دیده بودم، دیگر این تیم جزو برنامه‌ام نبود و گزینه‌های خودم را داشتم. به هر حال همان طور که گفتم هیچ وقت نگفته‌ام حاضرم بدون قید و شرط برای پرسپولیس بازی کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.