قدس انلاین- تبریز: مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی گفت: مودیان مالیاتی می‌توانند براساس مالیات قطعی عملکرد ۱۳۹۲، نسبت به توافق مالیات سال گذشته خود اقدام کنند.

شرایط توافق مالیات عملکرد سال ۹۳ اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  رسول رسولی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال توافق فقط در مورد مشمولان بند «ج» ماده 95 قانون مالیات‌های مستقیم صورت می‌گیرد و مالیات مودیان بندهای «الف» و «ب» از طریق رسیدگی محاسبه می‌شود.

وی گفت: طبق توافق صورت گرفته، مودیانی که مالیات سال 92 آن‌ها تا سقف یک میلیون تومان باشد، با افزایش 8 درصد، از یک تا سه میلیون با افزایش 12 درصد و بالای سه میلیون با افزایش 18 درصد، می‌توانند مالیات سال 93 خود را محاسبه و پرداخت کنند.

رسولی افزود: برای برخورداری از توافق، هم‌چنین باید 40 درصد مالیات متعلقه به صورت نقد و مابقی در 6 قسط مساوی پرداخت شود.

وی یادآوری کرد: با توجه به اینکه تسلیم اظهارنامه مالیاتی به صورت اینترنتی است، مودیان محترم می‌توانند از طریق مراجعه به سایت www.tax.gov.ir نسبت به ارسال اظهارنامه اقدام کنند و یا با مراجعه به دفاتر پستی، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و یا کافی‌نت‌های مجاز اظهارنامه خود را ارسال کنند.

رسولی افزود: پس از دریافت کد رهگیری ارسال اظهارنامه، نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای مالیاتی نیست و امکان پرداخت مالیات از طریق سامانه نیز فراهم شده است.

وی اظهار امیدواری کرد، مودیان مالیاتی از فرصت توافق استفاده کرده و با تسلیم به موقع اظهارنامه‌های مالیاتی خود، کشور را در رسیدن به استقلال اقتصادی یاری کنند.

اظهارنامه‌های مالیاتی عملکرد سال 1393 در تمام مناطق به صورت اینترنتی ارسال می‌شود و آخرین مهلت تسلیم آن، 31 تیرماه 1394 است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.