یکی از اصلی ترین مواردی که اعضای ۱+۵ طی سال های اخیر نسبت به آن هراسان بوده و از هیچ کوششی در جهت مقابله با آن خودداری نکرده اند، ورود ایران به بازار هسته ای جهان است.

مقاومت جواب داد/ تعظیم غرب به احترام ورود ایران به بازار هسته ای

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، در ساختار اقتصادی و اعتباری جهان، حضور کشورها در بازارهای جهانی و گردش مالی حساب های مربوط به شرکت ها و افراد متبوع آنها جایگاه ویژه ای دارد.

بازاریابی( MARKETING) به عنوان فرآیندی مدیریتی ـ اجتماعی تعریف می‌شود که به وسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند.

این قاعده درخصوص استفاده از فناوری هسته ای نیز صادق است. جمهوری اسلامی ایران سال هاست در سایه تلاش شبانه روزی دانشمندان غیور و به برکت خون شهدای هسته ای خود و در سایه حمایت های داهیانه مقام معظم رهبری و مقاومت جانانه ملت در برابر تحریم های ظالمانه غرب و اعضای ۱+۵، به باشگاه کشورهای دارنده فناوری هسته ای ورود پیدا کرده است.

یکی از اصلی ترین مواردی که اعضای ۱+۵ طی سال های اخیر نسبت به آن هراسان بوده و از هیچ کوششی در جهت مقابله با آن خودداری نکرده اند، ورود ایران به بازار هسته ای جهان است.

 کلیت ورود ایران به این بازار، پیام آور به رسمیت شناخته شدن فعالیت های هسته ای ایران از یک سو و توان بالای کشورمان در داد و ستدهای مربوط به این حوزه فناوری در دنیاست.

غرب در حالی ناچار به پذیرش این موضوع شده است که تا قبل از تکمیل فناوری هسته ای در ایران و زمانی که هنوز تعداد بسیار اندکی سانتریفیوژ در کشور وجود داشت، ورود ایران به بازارهای هسته ای را خط قرمزی غیر قابل عبور برای خود می دانست.

امروز مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی های چندین ساله واشنگتن و متحدانش، سبب شده است تا کاخ سفید و دیگر دشمنان پیشرفت ایران به احترام ورود ایران به بازار هسته ای خبردار بایستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید از قم IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    1 0
    انشاءالله با عنایت مقام معظم رهبری و ولایت پذیری ملت عزیز و تلاش دولت محترم، امروز نقطه شروع بابرکتی برای فعالیتهای اقتصادی سیاسی مالی و... ایران عزیزمان باشد.
  • یوسفی IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    0 0
    دروود بر دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده ...خدا قوت!! به عنوان یک جوان ایرانی به خاطر پایمردی و صبر و استقامت و زحمات شبانه روزی قدردان شما هستیم ،امروز به یاری خدا و تلاش شما و صبر و تحمل مردم ، ایران وجه سیاسی جدیدی در دنیا پیدا کرده است.