قدس آنلاین- رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر در برخی از معابر عمومی سطح شهر به ویژه مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر اعمال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا گرایلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر، از دقایق ابتدایی بامداد روز عید سعید فطر، تا پس از اقامه نماز عید در برخی از معابر عمومی سطح شهر به ویژه مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها شامل خیابان‌های آیت‌الله شیرازی تا بست شیخ طوسی، میدان پنجراه تا بست نواب صفوی، میدان طبرسی تا بست شیخ طبرسی، خیابان‌ امام رضا(ع) از چهارراه دانش تا باب الرضا(ع) و خیبان شهید اندرزگو تا باب الجواد(ع) و همچنین مسیرهای زیر گذر و روگذر حرم مطهر رضوی می‌شود.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: این محدودیت‌های ترافیکی همه‌ساله به مناسبت عید سعید فطر و در جهت تسهیل در عبور و مرور و برگزاری هرچه‌مطلوب‌تر مراسم نماز عید سعید فطر اعمال می‌شود.

گرایلی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت فرخنده طرح ویژه ترخیص خودورها و موتورسیکلت‌های توقیفی را در سطح استان داریم و موارد فاقد مدارک و بیمه به جز موارد سرقتی از 24 تیر ماه تا دوم مرداد ماه با اخذ تعهد از صاحبان آنها جهت تهیه و ارائه مدارک و همچنین اخذ 50 درصد هزینه پارکینگ ترخیص می‌شوند.

وی بیان کرد: از عید سعید فطر تا پایان شهریور ماه هم دور دوم سفرهای تابستانی را داریم و برای این ایام هم برنامه‌های اجرایی‌ای را پیش‌بینی کرده‌ایم تا شاهد بروز مشکل ترافیکی نباشیم و از تمامی زائران گرامی درخواست داریم تا از وسایل نقلیه عمومی به ویژه در محدوده طرح زوج و فرد استفاده کنند و با همکاری خود با پلیس از وقوع و بروز مشکلات جلوگیری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.